درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
من در منطقه اقتصادی کار میکنم جز کرمان موتور نیست حتی زیر مجموعه هم نیستم ولی شرایط اینجا خیلی سخت شده شرکت هست که الان داره حقوق نصب به نیرو های میده ولی کرمان موتور حق نیرو رو نمیخوره و دعای خیر نیرو های پشتش هیچ وقت زمین نمیخوره دوم اشغال ترین ماشین چینی سگش شرف داره در مقابل با محصولات ایران خودرو و سایپا اگر دولت از شرکتا بخش خصوصی مثل دولتی حمایت کنه بعد بیاین ببین چی میشه
آقای کرمان موتور ، سلام ، اون موقعی ورشکست شدی که به جای تمرکز بر لیفان 820 رفتی سراغ هیوندا تا دو روز سود بیشتر به جیب بزنی ....
خوبه دیگه شما فئودال ها و سرمایه داران کشور تا تق به توقی میخوره بیکاری کارگرانی که مایه ثروت اندوزی شماها بودن رو پیراهن عثمان می کنید.خوب بهانه ای گیر آوردین.
باید بلایی که دارن سر صاحب هپکو میارن سر شما هم بیارن.این مملکت رو چه به خصوصی سازی.
اقای کرمان موتور وقاحتت خیلی زیاده.برو محصول چینی رو ببین با بهترین کیفیت تو چنده و شما با کمترین آپشن و ضعیف. ترین خدمات چند میدین؟
روزی میرسه که نوبت ملت هم میشه و اونوقته که شما زالو صفتان که بواسطه بی قانونی ها و رانت تونستید ثروت های کذایی بدست بیارید باید جواب پس بدین.
برید خدا رو شکر کنید که همین کرمان موتور و شرکتای خصوصی بودن که ماشین چینی یا کره ای به ایران آوردند والا شما و دوستان باید پراید شاسی بلند سوار میشدید... در واقع باید گفت که شان ایرانی بسیار بالاتر از محصولات چینی و آشغالای وطنیه... شرکت کرمان موتور سیاستش بود تا ماشینهای کره ای رو به مردم ارائه بده...نه لیفانی که هم کیفیتش مشخصه هم ... مورد دیگه های که باید بگم که خدا پدر مادر بخش خصوصی رو بیامرزه که نه رانت داشت نه مدیر عاملش با نماینده ها ساخت وپاخت کرد و دستگیرشد نه قیمت محصول 90 درصد داخلی رو 50 میلیون تومان فروخت. به محض خوندن این مطلب بلافاصله خدا رو شکر کنید.