1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی اوتلندر جدید + عکس

انتشار تصاویر جاسوسی از میتسوبیشی اوتلندر جدید + عکس

12 مهر 1398
  • 0

میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید با سه ردیف صندلی و طراحی الهام گرفته از مدل مفهومی الگنبرگ، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر در حال توسعه است و گفته می شود که سال آینده وارد بازار خواهد شد، هرچند تاکنون اطلاعات دقیقی از این خودرو معرفی نشده و رونمایی آن شاید ماه های آینده انجام شود، اما اخیرا تصاویری جاسوسی از این خودروی شاسی بلند ژاپنی منتشر شده است که تاحدودی ما را با طراحی نسل جدید این خودرو آشنا می کند. این عکس ها که در ایالت میشیگان آمریکا گرفته شده اند، مربوط به نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر است که در حال گذراندن مراحل تست جاده ای خود است و همچنین با ابعادی بزرگتر و رخ جسورتر، این خودرو را در سگمنت خودروهای شاسی بلند یک پله ارتقا داده است که به نوعی خبر خوب برای طرفداران خودروهای شاسی بلند میتسوبیشی با ابعاد متوسط به شمار می رود و این انتظار وجود دارد که اوتلندر جدید، طی سال آینده عرضه شود.

 2.jpg

به تازگی در خیابان های میشیگان، شاهد تست شاسی بلند استتار شده ای هستیم که با رخی عجیب غریب، مدت قابل توجهی مارا سردرگم کرد تا اینکه بالاخره متوجه شدیم که خودروی مذکور نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر است که قرار است سال 2020 و 2021 نمایش و عرضه شود. نقاطی که ما را در شناسایی این خودرو یاری کرد، طراحی متفاوت و غیر متعارف چراغ های جلو، جلوپنجره عجیب و غریب آن و همچنین شکل خاص چراغ های عقبش بود که به طور قابل توجهی از مدل مفهومی الگنبرگ میتسوبیشی الهام گرفته است.

با توجه به طراحی این خودرو، واضح است که اوتلندر جدید از نظر ابعاد بدنه و دیزاین رشد قابل توجهی داشته و با اینکه الان اوتلندر در رده خودروهای شاسی بلند سایز کوچک قرار دارد، ولی در نهایت می توان دید که به علت وجود 7 صندلی و قسمت بزرگ عقب خودرو، سگمنت سایز کوچک کمی ناامید کننده و غیر قابل قبول است، به همین دلیل است که میتسوبیشی در اقدامی نسل جدید را با تغیر ابعاد مواجه کرده از سگمنت شاسی بلند سایز کوچک، به سایز متوسط ارتقا داده است.

 3.jpg

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر با داشتن سه ردیف صندلی، خودرویی نسبتا بزرگ است که با نگاه کردن به عکس ها می توان دید که از نظر سایز، تقریبا هم اندازه هیوندای سانتافه و هوندا پایلوت خواهد بود. امیدواریم که اوتلندر جدید، در زیر پوشش نو از پلتفورم مشابه اکلیپس کراس استفاده کند، چرا که این خودرو از نظر پلتفرم یکی از بهترین های هم رده هایش است و چه چیزی بهتر از یک برادر بزرگتر با همان لذت؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این خودرو بدست نیامده است، اما شایعاتی وجود دارد که اوتلندر در مدل پایه از همان موتو 1.5 لیتر چهار سیلندر خطی توربو که در اکلیپس استفاده می شود، بهره مند خواهد شد و البته برای کسانی که به قدرت بیشتری نیاز دارند، یک گزینه شش سیلندر هم وجود خواهد داشت و در بالاترین مدلش نیز از سیستم به روزرسانی شده پلاگین هیبرید نسل قدیمی بهره مند خواهد شد. هرچند همانطور که در ابتدا گفتیم این اطلاعات در حد شایعه بوده و برای تایید آنان باید تا معرفی رسمی خودرو از سوی شرکت سازنده صبر کنیم.



نظرات