1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. معرفی نسخه ای مخصوص از هیوندای توسان برای بازار چین + عکس

معرفی نسخه ای مخصوص از هیوندای توسان برای بازار چین + عکس

18 مهر 1398
  • 0

یجینگ هیوندای نسخه ای خصوص به چین از شاسی بلند توسان را معرفی کرده که دارای طراحی و ویژگی های منحصر به فرد در مقایسه با نسخه جهانی است که در بازارهایی همچون استرالیا ارائه می شود.

این جوینت ونچر کره ای- چینی این خودرو را به عنوان مدل نسل چهارم ارائه می کند اگرچه به نظر می رسد توسان 2020 مخصوص چین تنها نسخه ای بازطراحی شده از مدلی است که اکنون به فروش می رسد.

توسان جدید از نظر طراحی کلی الهام گرفته از دیگر مدل های هیوندای از جمله شاسی بلند پرچم دار جدید Palisade است.

در قسمت جلوی این خودرو نسخه ای از طراحی چراغ های جلوی دو بخشی Palisade و LEDهای دید در روز به همراه جلوپنجره آبشاری تعبیه شده است.

2.jpg
به نظر می رسد قسمت پشت این خودرو ترکیبی از عناصر توسان کنونی با کیا اسپرتیج را داشته باشد که شامل نوار پلاستیکی قرمز متصل کننده چراغ های عقب به یک دیگر و لوله اگزوز دوقلوی بیضی روی سپر شبیه به دیفیوزر است.

گلگیرهای این خودرو با رینگ های آلیاژی 18 اینچی پر شده اند که طراحی جذاب تری داشته و یادآور رینگ های سوناتای جدید و Venue هستند.

در حالی که قسمت های جلو و عقب این خودرو جدید هستند، به نظر می رسد پانل های در و خطوط شیشه های آن همگی مشابه مدل جهانی توسان هستند.

توسان مخصوص چین اختصاصا با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 130 کیلووات و گشتاور 265 نیوتون متر ارائه می شود.

تمام مدل های این خودرو به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته و ساختارهای چهار چرخ فعال و دیفرانسیل جلو مجهز می شوند.

بهره وری سوخت این خودرو نیز 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر برای مدل دیفرانسیل جلو و 7.2 لیتر برای مدل چهار چرخ فعال اعلام شده است.

3.jpg



نظرات