برند لوکس تویوتا توانسته برای دومین بار طی پنج ماه اخیر، با پشت سر گذاشتن مرسدس بنز در آمار فروش محصولات، فاصله خود با بامو را نیز به 12000 دستگاه کاهش دهد. این در حالی است که هنوز مدل جدید کراس آور NX وارد بازار نشده که میتوان برای آن تقاضای بالایی را متصور شد.
معاون اجرایی لکسس، مارک تمپلین میگوید که افزایش فروش هدف آنها نیست بلکه انجام صحیح کار هدف است. آنها به خوبی به پاسخ مردم به محصولات جدید خوشبین هستند.
در سال 2011 در پی سونامی ژاپن، اختلالی در تولید و بازار محصولات لکسس به وجود آمد و این شرکت از مقام نخست فروش خودروهای لوکس در بازار آمریکا، کنار رفت. تویوتا همه مدلها بهجز مدلهای RX را در ژاپن تولید میکند و توسط کشتی به ایالات متحده حمل مینماید.
خیلی جالب خواهد بود که روند رشد فروش لکسس را بدون گرایش به خودروهای ارزان قیمت زیر 30 هزار دلار برخلاف روندی که بامو و مرسدس بنز در پیش گرفتهاند، ببینیم.
گرچه رسیدن به رکورد فروش 330 هزار دستگاهی سال 2007 تنها در بازار آمریکا، دور از انتظار است اما فروش هانی 523 هزار دستگاه در سال گذشته، قطعاً افزایش خواهد یافت.