درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اگر فشل نبود بعد ازچند مرتبه که جشن خودکفایی در تولید خودرو و موتور ملی گرفتند تا تحریم شدید شد تیراژ تولید افت شدید نمی کرد.
آقای دبیر انجمن خودروسازان اگر خیلی به خودرو سازی داخلی از نظر کیفیت و قیمت زیر مجموعه ای که نمایندش هستش مطمئن هستن به جای پیشنهاد 25 درصد تعرفه پیشنهاد تعرفه صفر و واردات مدل های دلخواه تا سقف 300 میلیون تومان توسط مردم رو بده و اگر دولت قبول کرد اونوقت ایشون و خودرو ساز های زیر مجموعشون هر قیمتی که دلخواهشون هست بذارن رو محصولات بی نظیرشون ؛ اگر کسی گفت چرا ! کارگر ان واقعی و عزیز و زحمت کش مشغول به کار در این حوزه هم هر کسی خواست عادلانه و منصفانه بازخرید شغلی بشن و بعد از مدتی با اولویت ویژه در زمینه واردات ، فروش و خدمات پس از فروش این خودرو ها مشغول به کار میشن تا زمانی که خودروسازان مظلوم داخلی که به گفته ایشان سرکوب قیمتی شدن جون بگیرن و دوباره کارگران برمیگردن به کارهای سابقشون.
خودرو فشل. بهترین اسمی که میشه روی صنعت خودروسازی گذاشت
به کجا چنین شتابان
نمیگن تعرفه واردات رو صفر کنید میگه تعرفه واردات رو 25 درصد کنید منظورشون خودرو های بالای 200 میلیونه 25 درصد خودش خیلیه تعرفه واردات خوردو رو صفر کنید حتی برای خودرو های زیاد 6 هزار دلار که کلا ممنوع است وارداتش اونارم آزاد کنید ببینید کی ازشما ماشین میخره.
خودروسازی ایران نه تنها فشل بلکه اشکال تمام عیار است .ما ملت از رئیس بانک مرکزی حمایت همه جانبه داریم . مدیران پست که لایق چوپانی هم نیستند شدند مدیر
هردوتون به مردم مدیونید