درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
واقعا لذت بردم از این طراحی زیبا
صنعت خودرو سازی نیم قرن از دنیا عقبه
نشون میده قدرت هزینه و ریسک نداریم
و دنبال طراحی و قطعه سازی نیستیم
دنبال منفعت و سود جویی هستیم
خاک بر سر مدیران خودرو ساز کشور که بعد از این همه سال هیچ حرفی برای گفتن ندارند،این مدیران با تفکر اینکه صنعت ما در حد آبگوشت بز باش هست دارند مدیریت،شما بخوانید خیانت میکنند به صنعت خودرو.
این مدیریت بی خاصیت به جای اهداء جوائز به طراحان داخلی بهتر است از نوکری برتی فرانسه و چین به فکر آقایی بر صنعت خودرو جهان با پشتوانه جوانان ایرانی باشند.
و آفرین به امثال آقا مرتضی آلاد که از طراحی و ارائه نا امید نمیشه،ان شاالله یه مدیر جهادی پیدا میشه و این طرح ها رو تو صنعت خوردو پیاده میکنه تا از شر لابی فرانسه و چین در صنعت خودرو خلاص بشیم.
با سلام
چرا ایران خودرو وقتی از طرح های زیبای دانشجویان طراحی صنعتی استفاده نمیکنه پول بیت المال را صرف مسابقه طراحی اتومبیل میکنه؟آقای مدیر عامل محترم ایران خودرو چطور کلی هزینه میکنین قطعات ماشین های شاسی بلند خارجی رو وارد و در کارخانه مونتاژ میکنین ولی تولید ماشین شاسی بلند که طراح آن یک جوان ایرانی است براتون بار مالیه داره؟ جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم ایران این طوری می خواستید از جوانان کارآفرین کشور حمایت کنید؟
ساده اس واگرنه به شرکت های چینی و اروپایی پیشنهاد میداد ...
اینم از ایران میره آخرش به لطف مدیرای ***** که ما داریم
ایران خودرو انقدر بدبخت است که حتی یه خودروی طراحی شده و اماده رو میگه نمی تونم تولیدش کنم همین حرف ها رو می زنند که هیچی نمی تونن تولید کنن شما سعی خودتونو بکنید شاید توانستید تولیدش کنید .
مطمئنا اگه این خودرو در ایرانخودرو و با کمک حداقل ۹۰ درصدی چین ساخته بشه هرگز قیمت پایین تر از یک میلیارد تومن نخواهد داشت و عزیزان غول سوار میدانند که مردم کشور قدرت خریدنش رو ندارند!،!پس،،،،،،
جالب است برای برگزاری گردهمایی های بی حاصل بی حساب پول خرج می شود اما برای تحقیق و توسعه دولتمردی پیدا نمی شود راه را هموار کند.آنانکه می گویند نمی شود خیلی چیز هارا ندیده می گیرند.کارهای بزرگ شدنی است به شرط آنکه بالایی ها شعور و اجازه میدان دادن به جوانان و اهل فن را داشته باشند.شعار ما می توانیم معلوم نیست برای چه مقاصدی باید عینیت یابد؟
زین پس به جای ایران خودرو بگوییم ایران مونتاژ بی خاصیت که نونش تو بی تحرکی و عدم تغییر و افتخارش مونتاژ خودروهای بی کیفیت ۳۰سال پیش فرانسه است فرغون ساز
امکان تولیدش نیست ؟؟؟؟؟؟؟
بعد از 40 50 سال یه شاسی بلند نمیتونین بسازین ؟!!!!
یعنی خاک.......
هر خودرویی روی پلت فرم خاصی طراحی و اجرا میشه که ایران توان طراحی و تولید پلت فرم ندارن عزیزان . تمام خودروهای داخل پلت فرم رو از کشوری عاریه گرفتن
برن حلش کنن به هر شکلی هست بسازن ما هم مثل کشور های دیگه پلت فرم مخصوص خودرو های طراحی خودمون رو داشته باشیم نه فرقون های 40 سال گذشته کشور های دیگه رو مونتاژ کنیم.
حرفهای ایران خودرو صحیح هست حالا اگه خودرو با کیفیت تولید میکند بماند اما هر طرح کامپیوتری که نمیتواند ازش یه خروجی واقعی ساخت حالا نشستن پای کامپیوتر و تصاویر سه بعدی ساختن که نشد طرح همه خودروسازان دنیا از طراحانی استفاده میکنن که طرح اولیه رو روی شاسی اجرا میکنن و بعد برای ساخت انبوه از اون بهره می برند نه اینکه یه عکس رو برداری ببری یه شرکت بگی اینو برام بسازید????????????.
***در ثانی همه طرح های آلاد تقریبا کپی برداری از خودروهای شرق آسیا مثل کره و ژاپن و حتی چین هستش.
همین خودرو به درد می خورد که ایران خودرو تولیدش نکرد اگه تولیدش می کرد نونش تو روغن بود .
ایران خودرو یه فوغون بدون اشکال می تونه تولید کنه که حالا بیاد این ماشین رو مونتاژ کنه؟؟؟ قطعا نمی تونه این ماشین رو مونتاژ کنه. آقای آلاد هم نمی گفتن، واضح بود. اما اگر می کفت مونتاژ می کنیم حسابی می خندیدیم.