1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. عرضه ۱۲ مدل از خودروهای سایپا در ۴ طرح پیش‌فروش و فروش‌فوری

عرضه ۱۲ مدل از خودروهای سایپا در ۴ طرح پیش‌فروش و فروش‌فوری

12 آبان 1398
  • 8

سایپا در اطلاعیه ای خبر از آغاز طرح فروش جدید خود از فردا داد.

همزمان با سرعت گرفتن تحویل خودروها و کاهش تعهدات معوق سایپا، این گروه خودروسازی، به مناسبت آغاز ماه ربیع‌الاول و با هدف تنظیم بازار، عرضه ۱۲ مدل از محصولات سایپا در چهار روش فروش از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه دوازدهم آبان‌ماه آغاز خواهد کرد که شامل "فروش فوری" و "پیش فروش" هر یک به دو صورت نقدی و اعتباری است.

در این طرح‌های فروش مدل‌های 151 و 111 از محصولات خانواده پراید، خودروهای تیبا، تیبا2 و تیبا2 پلاس از محصولات خانواده تیبا، ساینا، کوییک و کوییک آر (QUIK-R)، وانتنیسانزامیاد در دو مدل تک سوز و دوگانه سوز، وانتنیسان با موتور جدید دیزل با سطح استاندارد یورو5 و وانت دو کابین دو دیفرانسیل "ریچ" عرضه خواهند شد که در این میان 3 محصول متفاوت کوییک آر (QUIK-R) محصول شرکت پارس خودرو، تیبا2پلاس و نیسان دیزل یورو 5 محصول شرکت زامیاد برای اولین‌بار عرضه می‌شود.

براساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش سایپا، این طرح پیش فروش با مبالغ پیش‌پرداخت متناسب با بودجه مشتریان، تسهیلات متنوع و زمان تحویل مناسب به مشتریان اجرا می‌شود و متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام امکان پرداخت وجه کامل خودرو را ندارند، می‌توانند با پرداخت پیش پرداخت از دو روش پیش فروش نقدی و یا اعتباری استفاده کنند.

سایپا برای کم کردن نقش واسطه‌ها و با هدف عرضه محصولات خود به مصرف کننده نهائی، محدودیت‌هایی از قبیل کدملی و حداقل سن متقاضی ثبت نام را در نظر گرفته که در این طرح فروش نیز اجرا خواهد شد. ضمن اینکه طرح های فروش و تنوع محصولات عرضه شده به گونه ای است که امکان خرید هر یک از محصولات سواری یا وانت برای قشر گسترده ای از هموطنان با هر میزان توان مالی را فراهم خواهد آورد.

هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طرح های فروش سایپا به آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی www.saipacrop.ir یا نمایندگی های مجاز در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین لازم است تاکید شود که ثبت نام طرح های فروش محصولات سایپا فقط از طریق سایت اینترنتی این شرکت امکان پذیر خواهد بود.
برای اطلاع از جزئیات طرح فروش و پیش فروش 12 محصول سایپا کلیک کنید.



نظرات

  • رسول رسول (13 آبان 1398 ساعت 14:18)

    دروووووووغ میگن بخدا من از آبان سال گذشته ثبت‌نام کردم هنوز پراید تحویل نگرفتم هیچ حتی هنوز فاکتور نشده
    فقط پول مردم میگیرن

  • احمد احمد (12 آبان 1398 ساعت 14:50)

    .ماشین کجا بود ملت اینها فقط میخوان پول ملت رو بگیرن من تابستان ۹۷ تیبا ثبت نام کردم میگن سال ۹۹ میدن گول اینها را نخورید ماشینی در کار نیست

  • میلاد میلاد (12 آبان 1398 ساعت 07:30)

    سلام
    لطفا نخرید
    چرا باید خودرویی بخریم با کیفیت پایین اما قیمت بسیار بالا.
    به بهانه دلار قیمت ها رو کذاییی بردن بالا.
    امیدوارم همه کمی به فکر باشیم تا با نخریدن دست افرادی رو که فقط به فکر خودشون هستند. رو کوتاه کنیم.
    این کار شدنی هستش، زمانی که خودمون بخواییم.
    لطفا به خودمون رحم کنیم

  • ابولفضل نقی زاده ابولفضل نقی زاده (12 آبان 1398 ساعت 03:58)

    سلام کویک شرایطی میخام می تونم

  • محمود طوفانی محمود طوفانی (12 آبان 1398 ساعت 01:29)

    مردم بشتابید ارابه های مرگ پیشفروش میشود؛به خدا قسم اگه به من اجازه بدن براشون زیباترین طراحی اتاق رو انجام ولی ************* با این طراحی تیبا وهمون کوییک والبته بقیه اشغالاشون

  • یوسف یوسف (11 آبان 1398 ساعت 23:58)

    آقا گول سایپا رو نخورید اینا ************** قرار بود اردیبهشت به من تیبا 2 تحویل بدن هر روز زنگ میزنم میگن قطعه نداریم نیست فقط میخوان پول ملت رو بزارن توی حساب خودشون

  • Saeed Saeed (11 آبان 1398 ساعت 21:45)

    ایا بازهم باوجوداینکه ثبتنام کردیم باید بدویم دنبال پولمون یاماشین تواین بی قانون هرکی هرکیه. معلوم نیس مسئولین کجان که یارو پول نقد داده ماشین صفربخره بعد دوسال هنوز ماشین رو بهش ندادن تازه بایدکلی پول اضافی پرداخت کنه که ازقیمت بازاربیشترمیشه.

  • حمید احمدی حمید احمدی (11 آبان 1398 ساعت 20:10)

    فقط نخرید تا قیمت ها درست بشه