1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. واکنش بازار خودرو به افزایش قیمت بنزین

واکنش بازار خودرو به افزایش قیمت بنزین

27 آبان 1398
  • 6

همزمان با افزایش قیمت بنزین تشدید نظارتها در بازار برای کنترل قیمت انواع کالاها افزایش پیدا کرده است. در این میان وضعیت بازار خودرو هم شاهد شوک قیمتی نبوده و به نوعی معاملات کم رونق خرید و فروش خودرو امروز کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

به اعتقاد فعالان بازار در طول چند هفته گذشته کاهش عرضه خودرو به بازار عاملی شده بود تا در انواع خودروها قیمت ها روند صعودی پیدا کند اما خبر افزایش قیمت بنزین عاملی شد تا معاملات متوقف شده و مردم منتظر واکنش خودروسازان در عرضه محصولات و کاهش قیمت‌ها باشند.

در حال حاضر در بازار کمتر معامله‌ای انجام می‌شود و قیمت انواع خودروها ثابت است. فروشندگان خودرو معتقدند اگر روند عرضه خودرو به بازار افزایش پیدا کند به طور حتم بازار شاهد کاهش قیمت ها در انواع محصولات خواهد بود.



نظرات

  • وطن وطن (28 آبان 1398 ساعت 08:32)

    دولت با افزايش بنزين به هر دليلي
    بهتر است قيمت محصولات خودرويي دولتي را كه منشأ فسادش خود اركان دولت مي باشد از قبيل انحصار / مافياي بودن / عدم كيفيت و با چراغ سبز نشان دادن به مسئولين صنايع خودرو براي افزايش قيمت در راستاي افزايش تقاضا و قيمت در بازار غير رسمي و سوء استفاده از نبود رقيب در كشور و عدم واردات خودرو و ....
    كه نشان از دوگاني رفتار دولت نسبت به ملت مي باشد چرا در كشور هرچيزي بايد گران شود و ما سالي را بنام ارزاني نمي بينيم و اين از بي تدبيري دولتي است كه ادعاي كليد اميد دارد !!؟؟؟
    و ناديده گرفتن حقوق ملت توسط حكومت با بي برنامه گي دولت نيز جاي تأمل دارد دولتي كه اطرافيانش به نحوي در فساد دولتي اعم از اختلاس و گراني هاي گذشته و رانت نقش داشته و دارند .

  • aaa aaa (27 آبان 1398 ساعت 17:54)

    ...شعر نگو

  • سيامك سيامك (27 آبان 1398 ساعت 15:10)

    اهان فهميدم پس برا همين هم يك دفعه سراتو 10 تومن گرون شد

  • سینا سینا (27 آبان 1398 ساعت 12:44)

    کاهش قیمت ها زهی خیال باطل
    این***** خون مردم رو تا آخر میمکن

  • محمد محمد (27 آبان 1398 ساعت 11:34)

    اخوی شاهد شوک قیمتی نبوده!!!
    منحنی قیمت هایمارو خودت کشیدی برو نگاه کن

  • آرش آرش (27 آبان 1398 ساعت 10:37)

    واقعا برای شما متاسفم که خبری رو از منبع سایت ایران جیب می نویسین و یه نگاه به سایتش نمی کنید که سمند شده 102 میلیون و نسبت به دیروز 3 میلیون و نسبت به یک هفته گذشته 7 میلیون گرون تر شده. واقعا متاسفم براتون با این نظارتی که به بازار دارین.

    در ضمن متاسفم بابت اینکه می خواینم وضعیت بازار و خیلی عادی نشون بدین در حالی که اینطوری نیست.
    امیدوارم که نتیجه شوم این کاراتون رو روزی ببینید و شرمنده مردم باشید.
    امیدوارم که خدای مهربان جواب نامردی شما رو روزی و روزگاری به شما هدیه بده