1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت سانگ یانگ کوراندو مدل 2020 + عکس

اعلام قیمت سانگ یانگ کوراندو مدل 2020 + عکس

6 آذر 1398
  • 0

مدتی قبل هیوندای و کیا برخی از ارزان ترین قیمت ها، طولانی ترین لیست های تجهیزات و برخی از بهترین گارانتی ها را در تجارت خود داشتند.

اکنون رقیبی از سانگ یانگ برای این خودروسازان از راه رسیده است.

2.jpg
سانگ یانگ کوراندو کره ای اکنون با نیرومحرکه بنزینی و قیمت پایه 6 هزار دلار کم تر از مدل های ابتدایی Launch ادیشن آن عرضه می شود.

کوراندو بنزینی از موتور توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک شش سرعته Aisin بهره می برد که قدرت 120 کیلووات و گشتاور 280 نیوتون متر تولید می کند.

طیف مدل های این خودرو با کوراندو EX شروع می شود که 26990 دلار برای مدل دستی و 28990 دلار برای مدل اتوماتیک قیمت دارد. این مدل تنها نسخه از کوراندو است که آپشن گیربکس دستی دارد.

تجهیزات ایمنی استاندارد در این خودرو شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد جلو، هشدار تغییر لاین و کمک ثبات در لاین است. در کابین این خودرو نمایشگر لمسی 8 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو و پانل تجهیزات 3.5 اینچی LCD تعبیه شده است.

 3.jpg

هم چنین دوربین معکوس، کروز کنترل، چراغ های جلوی اتوماتیک و برف پاک کن های حساس به باران به همراه رینگ های آلیاژی 17 اینچی در این خودرو ارائه می شوند.

مدل بعدی، کوراندو ELX بنزینی است که 30990 دلار قیمت دارد. همچون ELX دیزلی که 33990 دلار قیمت دارد، این خودرو نیز از فرمان روکش چرمی، هشدار ترافیک پشت، مانیتور نقاط کور، ورودی هوشمند و سنسورهای پارک جلو و عقب بهره می برد.

این خودرو در بدنه خود ببه واسطه LEDهای دید در روز و رینگ های آلیاژی برش الماسی 18 اینچی از EX متمایز می شود.

4.jpg
و در نهایت، مدل کوراندو Ultimate با قیمت 36990 دلار به فروش می رسد که دارای ویژگی های لوکس است.

این ویژگی ها شامل کروز کنترل، سیستم مانیتور فشار تایر، فرمان گرم شونده، سانروف و در صندوق عقب برقی، کنترل دمای دو محیطه و صندلی های چرمی است که در جلو و عقب دارای گرمایش و در جلو دارای تهویه هستند.

این مدل از پانل تجهیزات 10.25 اینچی بزرگ تر LCD، ترمز پارک الکتریکی، جلوپنجره کرومی و رینگ های آلیاژی برش الماسی 19 اینچیز نیز بهره می برد.

5.jpg



نظرات