1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح جدید فروش اقساطی تنظیم بازار ایران خودرو - 10 آذر 98

طرح جدید فروش اقساطی تنظیم بازار ایران خودرو - 10 آذر 98

10 آذر 1398
  • 16

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 98/09/10 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباري:

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک هاي طرح " سامانھ صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتري صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی هاي محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 11 صبح روزیکشنبه مورخ 98/09/10

اعلام طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - 10 آذر 98.jpg



نظرات

  • حسین حسین (9 بهمن 1398 ساعت 13:50)

    اقساط کجا بود ۹۰ درصدشو نقدر میگیرین!!
    اصلا باشه قبول نوشته طرف باید خودش چک داشته باشه چکشم بدون برگشت باشه!!اخه مگه داریم کسی که چک داره و تاحالا برگشتم نخورده باشه پس وضعیت مالی خوبی داره پس اقساط چیه این وسط اینم قبول,مگه میشه رفت تو ساعت !!!سایت از ساعتی که اعلام میکنن بستست تا وقتی که دیگه میزنه محصولات تموم شده !!بابا کم دروغ بگین به مردمتون اذیت نکنین مردمتونو.

  • محمد محمد (11 آذر 1398 ساعت 09:41)

    تنظیم بازارو این کلکا دیگه مرد.ماشیناتون رو دستتون مونده.مردم فقد کارکرده میخرن مشکلشونم حل میشه.

  • سید سید (11 آذر 1398 ساعت 03:16)

    با سلام من اینو میدونم که اگر یک کلام بگید آقا ما خودرو به کسی نمیدیم و قیمتش هم دوست دارم دا ریم ببریم بالا بخدا بهتره تا اینکه این شرایط رابرای نمونه به منی که بعد از ۱۸سال زندگی با قرض کردن؟ بتوانیم یک ماشین اونهم اقساط بگیریم تا بتونم خرج خانه کرایه خانه را بتونم در بیارم آخه چکم کجا بود یا این قیمت های که روز به روز بالا می ره و شعار هم می دین که برای افرادی که حقشونه میخواهیم بدهیم ولی باز اینو بگم که همون پولدارها میخرند و همون پولدارها به سودی می رسند وسلام

  • جعفر عالی جعفر عالی (11 آذر 1398 ساعت 00:44)

    سلام.والا من یک کارمند بازنشته هستم .بعداز سی دو سال کارمند بودن وحداقل بیست سال مدیر بودن.امسال قصدخریدکردم هنوز نتوانستم یک ماشین ثبت نام کنم.خدا گواه برای ثبت نام یک سمند هر وقت اقدام کردم در عرض چند ثانیه ثبت نام تمام میشه .نمیدانیم باید چه بکنیم .تا بتوانیم یک ماشین ثبت نام کنم .مدیر عامل ایران خودرو اگر این درد دل را می خوانی کمک کن تا ثبت نام کنم وپولش را واریز کنم. بخاطر اینکه بدونی درست می گویم یا خیر میتوانید استعلام بگیرید.اگر امکان دارد کمک و راهنمای کنید.

  • سجاد سجاد (10 آذر 1398 ساعت 21:29)

    سلام مردم این بنجل ها و آشغالا رو نخرید تا قیمت و طراحی رو خوب کنند.

  • ایرانی ایرانی (10 آذر 1398 ساعت 19:30)

    سلام این چه اقساط اگر ۶۱میلیون پیش بدیم یه دست دوم میگیرم

  • ساجده ساجده (10 آذر 1398 ساعت 18:14)

    خیلی دوس دارم بدونم. هرسری که پیش فروش میزنن، چند نفر موفق به ثبت نام میشن.. همش خطا میده. ملت و سرکار گذاشتن

  • zafari zafari (10 آذر 1398 ساعت 18:11)

    سلام. راستی کسی هم از این ماشینهای تحویل 30 روزه گرفته یا نه.

  • سعید سعید (10 آذر 1398 ساعت 17:55)

    ایاواقعالیاقت مردم ایران همینه یامن اشتباه میکنم خدماتی ایران خودرونمیده باخدمات وقیمتهای کشورهای دیگه مقایسه کنم...؟چندمرحله خواستم ثبت نام فروش فوری شرکت کنم نمیشه وکسانی هستندکه تاده میلیون تومان میگرن ثبت نام می کنند این یعنی چه کجای دنیاشندین؟

  • وطن وطن (10 آذر 1398 ساعت 17:27)

    طرح فروش محصولات صنايع مافياي خودرو يك فريب توسط دولت با همكاري رسانه است كه با ثابت و گران نگه داشتن قيمت خودرو و عرضه قطره چكاني به متقاضيان و كنترل شده خودرو را به چندين برابر قيمت واقعي فروش كنند و به اين دزدي تميز خود بدون دردسر همچنان ادامه دهند و دست ملت هم به جايي بند نيست .

  • علی علی (10 آذر 1398 ساعت 16:21)

    اصلا معلوم هست تو این طرح چند عدد ماشین می‌فروشند؟؟!
    ما که یکساله می‌خوایم خرید کنیم ولی نمیتونیم

  • مهدی مهدی (10 آذر 1398 ساعت 14:26)

    بابا همه میدونن الکیه. من 40 روزه دنبال ثبت نام کردن هستم بخدا نمیشه. هرنمایندگی و کافی نتی هم که میرم نمیتونن. خودشونم میگن الکیه.

  • a.v.r a.v.r (10 آذر 1398 ساعت 14:15)

    با عرض سلام و خسته نباشید؛؛؛

    از فروردین سال ۹۷ با ۱۵ میلیون دار و ندارمون بر اساس تماسی که بچه های نمایندگی باهام داشتند به صورت کارتکسی(مشارکتی) و طرح فیروزه ای ایران خودرو با موعد تحویل مهر ۹۷ اغفال شدیم و ثبت نام کردیم و در آذر ۹۷ با پرداخت ۵ میلیون جهت صدور دعوتنامه اقدام کردیم...
    در فروردین ۹۸ با پرداخت ۱۸ میلیون که وام ازدواجمون بود تکمیل وجه کردیم و قرار شد که این شرکت کلاهبردار و بدقول دولتی تا مرداد ۹۸ خودرو پژو پارس دوگانه بود بهمون تحویل بدهد که بازهم بدقولی کردند و بهمون ندادند.تو شهریور۹۸طبق بخشنامه ی ایران خودرو بهمون زنگ زدند که بیایید تبدیل بزنید به پارس tu5 که ۳۰ روزه تحویل بگیرید که این کارهم کردیدم و متاسفانه الان ۲ ماه تمام هست که تو تاخیر هست و هیچ آدم زنده ای جوابگو نیست....نمایندگی میگه شرکت فاکتور نمی کنه....زنگ می زنیم مرکز پاسخگویی ایران خودرو(۰۹۶۴۴)میگه ربطی به ما نداره و از طریق نمایندگی پیگیری کنید...ما موندیم این وسط کی باید جوابگوی ما باشه.شرکت سایپا؟ یا نمایندگیهای سایپا؟
    به شرطی امام زمان (عج الله تعالی فرجه) بیاد ولی خودروی ما نیاد و امیدوارم هرچه زودتر بیاد و گردن مسئولین دروغگو و به نوعی خیانتکار که به نوعی هر پستی در این مملکت دارند و پول بیت المال را به عنوان حقوق می گیرند ولی نه احساس مسئولیت دارندو نه خدمتی می کنند را بزنه انشاءالله....آمین یا رب العالمین
    حالا ما موندیم و جیب خالی و یه شرکت حقه باز دولتی که فقط با وعده و وعید کلاهبرداری میکنه اونم تو مملکت گل و بلبل و عدل علی علی برکت الله.....
    امیدوارم سود پولی که از سرمایه ی ما که در دست ایران خودرو هست و به نوعی حقوق دست اندرکاران ایران خودرو میشه بشه سرطان بیفته به جونشون که با ما اینکار کردند.
    الان این شرکت داره نقدی خودرو می فروشه و جوابگوی اون آدمهایی که به نوعی سرشون کلاه گذاشته نیست.

    احمقی محض هست که کسی بیاد از ایران خودرو خودرو بخره...

    کاشکی همون موقع می رفتم پولی قرضی می گرفتیم و از تو بازار خودرو می گرفتیم الان خیلی به نفعمون بود....

  • محمود محمود (10 آذر 1398 ساعت 12:19)

    آخه کدوم آدم عاقل 100 میلیون میده پارس بخره؟
    چه امکاناتی داره؟ اتوماته؟ سانروف داره؟ کروز داره؟ ترمز عقب دیسکیه؟
    حیف مفت

  • محمد محمد (10 آذر 1398 ساعت 11:14)

    سایت تا 11:3 دقیقه اصلا بالا نیومد..سایتو بردن رو ابر اروان که 100 نفرو همزمان نمیتونه هندل کنه چه برسه به چندین هزار نفر..بجای اینکه سایتشونو بهتر کنن بدتر کردن.

  • پارسا پارسا (10 آذر 1398 ساعت 08:25)

    اپوزسیون خارج نیازمند گران کردن ماشین است مردم از این تابوتها نخواهند خرید