1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت نسخه مشکی بوگاتی شیرون با نویر ادیشن + عکس

اعلام قیمت نسخه مشکی بوگاتی شیرون با نویر ادیشن + عکس

14 آذر 1398
  • 0

وقتی صحبت از خودروسازانی با محصولات فوق‌العاده سریع و گران‌قیمت به میان آید قطعاً بوگاتی جزو اولین نام ها خواهد بود. محصولات این شرکت چندین رکورد جهانی را ثبت کرده و همیشه هم باب میل خریداران ثروتمندانی بوده که به دنبال محصولی متمایز و کلکسیونی بوده‌اند.


یکی از محصولات خبرساز بوگاتی در سال جاری مدل La Voiture Noire بوده که نمونه‌ای مدرن و الهام گرفته از تایپ 57 SC آتلانتیک تولید شده بین سال های 1936 تا 1938 محسوب می شود. بازخوردهای مثبت این خودرو به حدی بود که بوگاتی تصمیم گرفت تا دو نمونه سفارشی از شیرون با همان نام ها تولید کند: نویر اسپورتیو و شیرون نویر الگانس.

اعلام قیمت نسخه مشکی بوگاتی شیرون با نویر ادیشن + عکس.jpg
مدل ظریف‌تر شیرون نویر الگانس از بدنه‌ای با فیبر کربن نمایان سود می‌برد. نشان نقره‌ای بوگاتی نیز روی جلوپنجره‌ی بازنگری شده‌ی خودرو جا خوش کرده است. همین طرح مشکی‌رنگ روی کالیپرهای ترمز پنهان شده پشت رینگ‌های جدید اعمال شده است. سپس به خط C مشهور می‌رسیم که از فلز سخت درست شده و ظاهر آلومینیوم مات دارد. طرح فیبر کربنی به آینه وسط و پوشش پیشرانه نیز رسیده و نوشته نویر را می‌توان روی پانل‌های جانبی و زیر بال عقب دید.

داخل خودرو نیز طرح مشکی برقرار بوده و خط C داخلی از آلومینیوم ساخته شده است. همان نوشته نویر را نیز می‌توان روی رکاب درب‌ها، کنسول و پشت‌سری‌ها دید.

اعلام قیمت نسخه مشکی بوگاتی شیرون با نویر ادیشن -2020.jpg
بوگاتی نویر اسپورتیو طرح مات برای فیبر کربن نمایان بدنه را داشته و برخی عناصر بدنه همچون اگزوز، رینگ‌ها، اسپویلر، جلوپنجره و خط C مشهور ظاهر مشکی مات دارند. کابین این خودرو تیره‌تر بوده و تمامی نوشته‌ها و قطعات آلومینیومی از نوع مشکی مات هستند.

صرف‌نظر از نمونه انتخابی، هنوز هم شاهد استفاده از پیشرانه 16 سیلندر 8 لیتری کوادتوربو با قدرت 1500 اسب بخار در دل این خودروها خواهید بود. تنها 20 دستگاه از این دو خودرو تولید خواهد شد و قیمت هریک نیز 3305445 دلار اعلام شده است.

منبع پدال


نظرات