1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مذاکره خودرویی ایران با ۳ شریک خارجی

مذاکره خودرویی ایران با ۳ شریک خارجی

12 آذر 1398
  • 3

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که برنامه وزارت صمت درباره ارز دولتی چیست؟ به تجارت‌نیوز گفت: حسن روحانی، رئیس جمهور و علی ربیعی سخنگوی دولت چندین مرتبه درباره سیاست‌های ارزی سخن گفتند. آن طور که مشخص است دولت بنا ندارد که ارز 4200 تومانی را به طور کلی حذف کند. آنچه پیداست ارز دولتی همچنان به محصولاتی مثل نهاده‌های دامی تخصیص می‌یابد تا این کالا به قیمت پایین‌تری به دست مصرف‌کننده برسد.

رضا رحمانی در بخش دیگر سخنانش به تولید مشترک خودرو با برخی خودروسازان خارجی اشاره و اظهار کرد: تولید خودرو مشترک با خارجی‌ها ارتباطی به دولت ندارد. بنابراین برای تولید خودروها بنگاه‌های خودروسازی باید پیش قدم شوند. با سه شریک خارجی در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم پلت فرم مشترک خودرویی را ارائه دهیم. این‌ها اقدامات زیربنایی در صنعت خودرو است و از آن هم حمایت می‌کنیم.



نظرات

  • بنده خدا بنده خدا (12 آذر 1398 ساعت 16:35)

    خدا کند شریک های خارجی خودروسازها افغانی و یمنی و عراقی نباشن که اون موقع واویلاست.شاید هم از کره شمالی یا کوبا بیان پلتفرم برامون ارائه کنن.تو شرایط تحریم اوج لطف رو مگر چینی ها به ما داشته باشن اونم برای ارائه طرح های ناموفق و شکست خورده شون برای سرکیسه کردن ملت بدبخت ایران....

    rezanz rezanz (13 آذر 1398 ساعت 18:12)

    یکی شرکت روسی هست.

  • ساسان ساسان (12 آذر 1398 ساعت 14:08)

    اقدامات زیربناییت کشته مارو. زیر بنایی کمرت رگ به رگ نشه مهندس!!!