1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - 17 آذر 98 + جدول

اعلام طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - 17 آذر 98 + جدول

16 آذر 1398
  • 6

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 98/09/17 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباري:

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک هاي طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتري صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی هاي محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 98/09/17

 12.jpg



نظرات

  • حسین حسین (18 آذر 1398 ساعت 12:54)

    برای عقب مانده ترین قوم جهان شما ها لازم هستید. خلایق هر چه لایق. ********** اگر من هفتاد میلیون نقد داشته باشم هر ماشینی را که اراده بکنم حتی بدون چک قسطی میرم.

  • امیر امیر (17 آذر 1398 ساعت 18:51)

    یه موقع خودرو سازها (قوطی ساز)بهشون فشار میاد زخم بشن

  • Vahidpurohan Vahidpurohan (17 آذر 1398 ساعت 17:38)

    با سلام، لطفا یک تجدید نظر درمورد چکهای تقدیمی جهت ثبت نام انجام دهید زیرا بیشتر مصرف کننده های واقعی چک ندارند و باید از دوستان یا آشنایان خود تهیه کنند با این شرایط چکها که مصرف کننده های واقعی نمیتوانند ثبت نام کنند

  • Mohi Mohi (17 آذر 1398 ساعت 17:25)

    سلام
    سایت ایران خودرو از امروز صبح از کار افتاده
    ثبت نام انجام نشد
    الانم نمیتونید برید سایتش

  • Afshin Afshin (17 آذر 1398 ساعت 14:36)

    رفتم واسه ثبت نام نمایندگی بندرانزلی طالب آباد میگه به این اطلاعیه ها گوش نکن تکمیل ظرفیت نداریم

  • جواد رحمانی جواد رحمانی (17 آذر 1398 ساعت 11:26)

    سلام من از ساعت 10 برای خرید اقدام کردم با دو دستگاه موبایل و کامپیوتر ، از تمام تجربیات کسانی که قبلا خریداری کرده اند هم استفاده کردم . جالبه که به هیچ وجه موفق نشدم . نه این دفعه بلکه در دفعات قبل هم همینطور . تقریبا مطمئن هستم که این موضوع فقط تبلیغاتی هست .
    بابا یکبار هم ظرفیت و تعداد رو اعلام کنید . یکبارهم اطلاعات و مشخصات رو بگیرید و قرعه کشی کنید . این روش فروش ناعادلانه است .