1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. محصول جدید مدیران‌خودرو در آستانه ورود به بازار

محصول جدید مدیران‌خودرو در آستانه ورود به بازار

19 آذر 1398
  • 0

شرکت مدیران‌خودرو، شریک تجاری چری در ایران و نماینده عرضه محصولات ام‌وی‌ام، به‌منظور حفظ سهم بازار و توسعه سبد محصولات خود از عرضه محصولات جدید و به‌روزتری خبر داده است.

نکته قابل‌توجه درخصوص توسعه سبد محصولات این شرکت، اضافه شدن نسخه‌های به‌روزشده و جدیدی است که شامل برندهای ام‌وی‌ام و چری می‌شود. 

بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون محصولات جدید این شرکت با پوشش‌های استتاری گسترده راهی جاده‌های کشور شده‌اند تا آخرین ارزیابی‌ها درخصوص منطبق‌سازی با شرایط آب‌وهوایی و سوخت کشور، روی آن‌ها انجام شود. 

حال با نزدیک شدن به موعد معرفی و رونمایی رسمی از این محصولات، نمایندگان فروش و خدمات پس‌از فروش مدیران‌خودرو، این فرصت را یافتند تا به تست‌وبررسی محصولات جدید این شرکت بپردازند. بر این اساس در آخرین اقدام صورت‌گرفته، چند دستگاه ام‌وی‌ام ایکس۵۵ به پیست سرعت مجموعه ورزشی آزادی آورده شده تا نمایندگان این شرکت بتوانند در فضایی ایمن و استاندارد، قابلیت و توانایی‌های این محصول تازه‌وارد را به چالش بکشند.

نگاهی به مشخصات ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ 

جدیدترین محصولی که قرار است توسط مدیران‌خودرو با نشان تجاری ام‌وی‌ام راهی بازار شود، ام‌وی‌ام ایکس۵۵ است که در بخش کراس‌اوورهای میان‌رده جا می‌گیرد. در واقع این خودرو چری تیگو۴ است که با توجه به سیاست‌گذاری‌های کلان شرکت مدیران‌خودرو، قرار است با نشان اختصاصی ام‌وی‌ام و نام تجاری ایکس ۵۵، تولید و به بازار کشور عرضه شود. 

از آن‌جا که این شرکت همواره در تلاش است جدیدترین و به‌روزترین محصولات چری را به بازار ایران عرضه کند، ایکس۵۵ هم با آخرین به‌روزرسانی‌ها راهی بازار خواهد شد. این خودرو به‌تازگی فیس‌لیفتی گسترده را تجربه کرده و با ظاهر و امکانات جدید به بازار جهانی راه پیدا کرده است.

ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ با دو نوع پیشرانه ۲لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵لیتری مجهز به سیستم پرخوران توربوشارژ در چین تولید و به فروش می‌رسد. شرکت مدیران‌خودرو مشخصات فنی نهایی این محصول را اعلام نکرده اما احتمال دارد مدیران‌خودرو کامل‌ترین نسخه این محصول را به کشور عرضه کند. 

در این صورت ام‌وی‌ام ایکس۵۵ از یک‌پیشرانه ۱.۵لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۷اسب‌بخار و ۲۱۰نیوتون‌متر گشتاور برخوردار خواهد بود که به جعبه‌دنده ۶سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده است.

بروز رسانی: قیمت و شرایط فروش ام وی ام X55 اعلام شد

 

ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس، هاچ‌بک به‌روز شده

یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت که احتمال دارد به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم، نسخه فیس‌لیفت‌ ام‌وی‌ام ۳۱۵ است. 

برخی منابع اعلام کرده‌اند نسخه جدید این هاچ‌بک چینی قرار است با نام ۳۱۵پلاس به بازار عرضه شود. نسخه به‌روزشده ام‌وی‌ام‌ ۳۱۵ در بخش طراحی ظاهری و داخل کابین دستخوش تغییراتی شده است تا بتواند رقابت نزدیک‌تری را با سایر گزینه‌های موجود در بازار تجربه کند. 

تصاویر منتشرشده از نمونه پیش‌تولید این خودرو نشان از اعمال تغییراتی اندک در بخش طراحی ظاهری دارد که از بارزترین آن‌ها می‌توان به بازنگری فرم سپر جلو، چراغ‌های جدید  جلوپنجره کشیده اشاره کرد. 

همچنین داخل کابین شباهت بسیار زیادی به ام‌وی‌ام ایکس۲۲ دارد و به‌دلیل نصب داشبورد این خودرو، ظاهر متفاوتی پیدا کرده است. 

شنیده‌ها حاکی از آن است که ام‌وی‌ام۳۱۵ جدید در بخش قوای محرکه نیز دستخوش تغییراتی شده است. درواقع این تغییرات به‌عنوان یک به‌روزرسانی شناخته می‌شود که موجب شده است عملکرد پیشرانه ۱.۵لیتری تنفس طبیعی بهبود یابد. 

از طرفی احتمال می‌رود این خودرو علاوه‌بر جعبه‌دنده ۵سرعته دستی، مجهز به جعبه‌دنده ۴سرعته اتوماتیک استپ‌گیت نیز شود که همین موضوع می‌تواند رقابت آن را با سایر گزینه‌های موجود در بازار داغ‌تر کند. همچنین امکانات رفاهی دیگری نظیر سانروف، سیستم کنترل پایداری و سنسور باد تایرها نیز ممکن است به لیست آپشن‌های این خودرو اضافه شود.

 



نظرات