رولزرویس فانتوم حس خاصی دارد که خودروهای معدودی میتوانند آن را تداعی کنند. طراحی منحصربهفرد این برند افسانهای باعث تولید بهترین و باکیفیتترین محصولات دنیا میباشد. قطعاً حفظ این حس خاص و درعینحال تیونینگ فانتوم کار سختی است اما متخصصان SPOFEC مهارت بالایی در این کار داشته و به تازگی از فانتوم تیون شده خود رونمایی کردهاند.
تغییرات انجام شده توسط این تیونر خیلی گسترده نیستند و باعث به محاق رفتن طراحی اصیل رولزرویس نشدهاند. این تیونر سپری در بخش جلو نصب کرده که لیفت بخش جلو را در سرعتهای بالا کم کرده و باعث ایجاد تغییرات در طراحی این بخش میشود. در بخش جانبی هم پانلهای جدیدی وجود داشته و نشان روی گلگیر جلو نیز برجستهتر شده است. در بخش عقب هم نمایی جدید با اسپویلری ملایم مشاهده میشود.
رینگهای بزرگ و 24 اینچی این سدان لوکس با همکاری ووسن تولید شده و به خوبی با کلیت خودرو هماهنگ هستند. رینگهای دو پرهای به همراه بخش مرکز بزرگتر باعث پنهان شدن پیچها میشوند و ظاهر جذابتری را به ارمغان میآورند. این رینگها در 72 رنگ و 2 طرح قابل سفارش هستند. سیستم تعلیق بادی نیز میتواند ارتفاع خودرو را تا 40 میلیمتر تغییر دهد.
نیروبخش فانتوم پیشرانهی 12 سیلندر 6.75 لیتری است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب 114 اسب بخار و 110 نیوتون متر افزایش یافته و حالا خروجی 685 اسبی و گشتاور 1010 نیوتون متری دارد. این نیروگاه مشهور با گیربکس 8 سرعته استوک فانتوم همراه شده است.
نیروگاه ارتقا یافتهی فانتوم باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5 ثانیهای میشود. نسخهی طویلتر این خودرو شتاب 5.1 ثانیهای خواهد داشت و البته سقف سرعت آنها نیز بهصورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.
رولزرویس فانتوم SPOFEC از نظر سطح تغییرات ملایم یک شاهکار است. استایل بهروز، پانلهای جدید و رینگهای بزرگ باعث افزایش ابهت این خودرو شده و تأثیر بدی روی حس خاص آن نداشتهاند. رولزرویس سدان لوکس و جذابی است و تغییرات SPOFEC همانند تکهای طلا روی کیکی با قیمت بالا محسوب میشود.