1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی آقای خاص، رولزرویس فانتوم با لباس جدید SPOFEC + عکس

معرفی آقای خاص، رولزرویس فانتوم با لباس جدید SPOFEC + عکس

20 آذر 1398
  • 0

رولزرویس فانتوم حس خاصی دارد که خودروهای معدودی می‌توانند آن را تداعی کنند. طراحی منحصربه‌فرد این برند افسانه‌ای باعث تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دنیا می‌باشد. قطعاً حفظ این حس خاص و درعین‌حال تیونینگ فانتوم کار سختی است اما متخصصان SPOFEC مهارت بالایی در این کار داشته و به تازگی از فانتوم تیون شده خود رونمایی کرده‌اند.

4.jpg
تغییرات انجام شده توسط این تیونر خیلی گسترده نیستند و باعث به محاق رفتن طراحی اصیل رولزرویس نشده‌اند. این تیونر سپری در بخش جلو نصب کرده که لیفت بخش جلو را در سرعت‌های بالا کم کرده و باعث ایجاد تغییرات در طراحی این بخش می‌شود. در بخش جانبی هم پانل‌های جدیدی وجود داشته و نشان روی گلگیر جلو نیز برجسته‌تر شده است. در بخش عقب هم نمایی جدید با اسپویلری ملایم مشاهده می‌شود.

5.jpg
رینگ‌های بزرگ و 24 اینچی این سدان لوکس با همکاری ووسن تولید شده و به خوبی با کلیت خودرو هماهنگ هستند. رینگ‌های دو پره‌ای به همراه بخش مرکز بزرگ‌تر باعث پنهان شدن پیچ‌ها می‌شوند و ظاهر جذاب‌تری را به ارمغان می‌آورند. این رینگ‌ها در 72 رنگ و 2 طرح قابل سفارش هستند. سیستم تعلیق بادی نیز می‌تواند ارتفاع خودرو را تا 40 میلی‌متر تغییر دهد.

 rolls-royce-phantom-von-spofec-3.jpg

نیروبخش فانتوم پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.75 لیتری است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب 114 اسب بخار و 110 نیوتون متر افزایش یافته و حالا خروجی 685 اسبی و گشتاور 1010 نیوتون متری دارد. این نیروگاه مشهور با گیربکس 8 سرعته استوک فانتوم همراه شده است.

 7.jpg

نیروگاه ارتقا یافته‌ی فانتوم باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5 ثانیه‌ای می‌شود. نسخه‌ی طویل‌تر این خودرو شتاب 5.1 ثانیه‌ای خواهد داشت و البته سقف سرعت آن‌ها نیز به‌صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

2.jpg

رولزرویس فانتوم SPOFEC از نظر سطح تغییرات ملایم یک شاهکار است. استایل به‌روز، پانل‌های جدید و رینگ‌های بزرگ باعث افزایش ابهت این خودرو شده و تأثیر بدی روی حس خاص آن نداشته‌اند. رولزرویس سدان لوکس و جذابی است و تغییرات SPOFEC همانند تکه‌ای طلا روی کیکی با قیمت بالا محسوب می‌شود.

8.jpg

منبع پدال


نظرات