1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها، وام می گیرند

متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها، وام می گیرند

پرداخت وام به متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها
3 دی 1398
  • 6

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 خبر داد: در لایحه بودجه منابعی برای ارائه تسهیلات و وام به متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها در نظر گرفته شده است.

سید علی ادیانی از مدنظر قرار دادن منابعی در لایحه بودجه برای ارائه تسهیلات و وام به متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها خبر داد و گفت: نمایندگان کمیسیون انرژی نیز پیشنهاداتی در این خصوص دارند.  

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه وجویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر قدر به سمت استفاده از CNG برویم به همان میزان از مصرف بنزین کاسته شده و آثار و برکات متعددی نیز حاصل خواهد شد چرا کهسی.ان.جی انرژی پاک است همچنین میزان مصرف بنزین را در کشور کاهش پیدا خواهد کرد و به اندازه آن صادرات و درآمد ارزشی افزایش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: اکنون با توجه به وضعیت کشور، گاز طبیعی بهترین سوخت جانشین است، زیرا ایران دومین دارنده بزرگ گاز طبیعی دنیا است. همچنین به دلیل کارآیی بالا و هزینه پایین بهترین جانشین برای سوخت‌هایی مانند بنزین و گازوییل است. نگرانی از امنیت استفاده از این ماده نیز کمتر است و به این دلایل مصرف بالای گاز طبیعی در دنیا، این سوخت به‌عنوان سوخت قرن حاضر در حال افزایش است.



نظرات

  • فدک فدک (4 دی 1398 ساعت 21:23)

    سلام
    خواستم بپرسم این آقای عضو کمیسیون مجلس چطور به این نتیجه رسیدن که سی ان جی بعنوان سوخت قرن حاضر در حال گسترش می باشد شاید منظورشون فقط ایران بوده کجای دنیا از این نوع سوخت استفاده میشه تمام دنیا دارد به سمت سوخت هیبریدی می رود. واقعا که... لطفا مطالعه بفرماید. سی ان جی از لحاظ عدم آلودگی مناسب است اما ضرری که به موتور خودرو وارد میکند قابل قیاس نیست. جایگزین می تواند ال پی جی شود اگر برای بعضی آقایان بصرفد!!!
    ممنون

  • عباس عباس (4 دی 1398 ساعت 18:17)

    من تاکسی برون شهری دارم در طرح ثبت نام کردم قرار بود به خودرو عمومی نام بلا عوض بدهند حتی مبلغ مورد نظر را در دولت تصویب شد ولی خبری از آن نیست آیا واقعا همش حرف بوده؟

  • حسین حسین (3 دی 1398 ساعت 22:53)

    سلام وام کی پرداخت می شود

  • محمد سلیمانی محمد سلیمانی (3 دی 1398 ساعت 22:16)

    پس این وام چه موقع به ما تعلق میگیره هیچکسی پاسخگو نیست باید تا کی منتظر باشیم

  • امیر ولیپور امیر ولیپور (3 دی 1398 ساعت 16:31)

    سلام من چه طوری باید وام برای دو گانه کردن ماشین از کجا باید بگیرم

  • ایرانی ایرانی (3 دی 1398 ساعت 15:05)

    اینها تمامش دروغه چندماهه توسایت دوگانه سوز کردن خودرو ثبت نام کردم هنوز هیج حوابی ندادند