1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش یک رانگلر 2017 تا بن دندان مسلح و تیونینگ شده در حراجی!

فروش یک رانگلر 2017 تا بن دندان مسلح و تیونینگ شده در حراجی!

7 دی 1398
  • 0

هیولایی دوست داشتنی!
حراجی RM Sotheby’s در حال فروش یک دستگاه جیپ رانگلر 2017 فوق‌العاده چشمگیر است. این قدبلند آمریکایی از اصلاحات زیادی سود برده و کاملاً جلب‌توجه می‌کند.

1.jpg
مشخص نیست که این رانگلر توسط چه شرکت یا تیونری ارتقا یافته و یا اینکه مالک به‌طور شخصی روی آن کار کرده است. به‌هرحال این خودرو یکی از گیراترین رانگلرهای چند سال اخیر بوده و انتظار می‌رود با قیمت بین 40 تا 50 هزار دلار به فروش رود.

3.jpg
تغییرات این آفرودر در بخش جلو آغاز می‌شود جایی که یک سپر مجهز به وینچ پرقدرت و کاپوتی با رنگ ویژه دیده می‌شود. پروفایل جانبی خودرو به لطف حضور رینگ‌های 22 اینچی و لاستیک‌های 37 اینچی بزرگ کاملاً جلب‌توجه می‌کند. از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به پله‌های برقی و دستگیره‌های درب سفارشی اشاره کرد. همچنین در بخش عقب نیز قطعاتی سفارشی همچنین لاستیک زاپاس فول سایز و سپری افترمارکتی دیده می‌شوند.

این رانگلر تیون شده از پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری پنتاستار آشنای فیات-کرایسلر استفاده می‌کند اما خب با سوپرشارژر TVS 1320 و سیستم اگزوز سفارشی همراه شده است. اشاره‌ای به قدرت و گشتاور این نیروگاه نشده اما قدرت پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک، سیستم چهار چرخ محرک و جعبه انتقال به چرخ ها فرستاده می‌شود.

4.jpg
با نگاهی به کابین نیز متوجه سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوت، بلندگوهای آلپاین، آمپلی‌فایر راکسفورد، صندلی‌های جدید و… خواهید شد.

این خودرو هم‌اکنون در آبرن ایندیانا حضور داشته و مطمئن هستیم فردی آن را خواهد خرید که به آفرود و استایل خشن و گیرا علاقه فراوانی دارد!

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

منبع پدال


نظرات