درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
همان حرف های خز همیشگی . ول کن بابا ، برو دنبال این بگرد که سرمنشاء این همه نابسامانی فاجعه بار اقتصادی کجا میتونه باشه ؟ به کوچه علی چپ نرو . وقتی از نُرم های اقتصادی دنیا برایمان می گویی این را هم بگو که چه کسانی و چه جاهایی حاضر به پذیرش همین بدیهیات اولیه جهان اقتصاد نیستند .
تا آدرس غلط می دهید در به روی همین پاشنه خواهد چرخید .
بنظر من 3 تا دلیل عمده میتونه داشته باشه، اول اینکه اکثر کسانی که خودروشون گازسوز بوده چه پایه گازسوز چه دوگانه سوز، از شتاب و احتراق خودروشون بسیار ناراضی بودن و در درازمدت دچار مشکلات زیادی میشدن. دوم نبود زیرساخت و جایگاه های زیاد و صف های طولانی گاز، سوم علیرغم همه تبلیغات ایمن بودن گاز طبیعی، بسیار خطرناک بوده و شاهد انفجار های زیادی در خودروهای گازسوز بویژه هنگام سوختگیری بودیم. همه اینها ذهنیتی منفی در مردم ایجاد کرده که سمت این خودروها نرن.
الان شرکت های سازنده خودرو داخلی اصلا خودروگازسوز میفروشن که مردم استقبال کنند؟
دلار ۴۲۰۰ تومانی هم حساب کنی ۷۰ هزار میلیارد دلار از بودجه آمریکا هم بیشتر میشه، حالت خوبه؟ برو یکم ریاضی بخون
گاز cng در مخزن خودرو با فشار بالا ذخیره میشود که بسیار خطر ناک است و بارها شاهد انفجار خودروها درهنگام سوختگیری بودیم که موجب خسارات جبران ناپذیری گردیده