درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بجای اینکه جلوی ماشین 2500 به بالا رو بگیرن باید برن گمرک رو درست کنن.
این موضوع قیمت بیش از یک میلیارد که در اوایل متن هست منظورش با گمرکیه یا بدون گمرکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قاضی پور نماینده مجلس و عضو ناظر در شورای رقابت هم می گوید : باید واردات خودرو محدود شود و خودروسازان داخلی با کاهش قیمت و ارتقای کیفیت با خودروسازان خارجی رقابت کنند . در اوضاع رکودی اقتصاد امروز کشور ، این پولها را می توان به زخم تولید داخل زد.
آخه 30 سال چه کار کردید که الآن بخواهید با ماشین های خارجی رقابت کنید . ایران حتی نمی تونه یه آفتابه درست کنه بعد می خواد با خارجی ها رقابت کنه . هه
اینا همه حرفه ! این ماشینا دست فامیلاشونه مگه میشه جلوشو بگیرن
دوستان از حق نگذریم بعضی از این ماشینایی که الان به این قیمت فروخته میشه اندازه پولی که مصرف میشه ارزش خرید نداره با این که برند بنز بهترینه ولی دیگه 4 میلیارد نمی ارزه و میشه با هزینه ی کمتر یه ماشین در همون حد گرفت
این پول بی زبون اگه از کشور خارج میشه بجاش ماشین با کیفیت وارد میشه!! خیلی بهتر از اینه که اینجا بمونه بره تو جیب خودروسازای داخلی و بجاش .... تحویل ملت بدن.
((واقعاً برای این پول بی زبان که همین طور در حال خارج شدن از کشور است هم باید فکری کرد. )) چه چوری می خواد تو ایران بمونه؟؟؟کسی که این همه پول داره که نمیاد پراید و سمند سوار شه!!! منم اگه این همه پول داشتم یه ماشین خارجی می خریدم.حالا نه یه خودرو چند میلیاردی.همین خودرو های کره ای و ژاپنی شرف دارن به تولیدات ایران.