1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آماده‌باش سایپا برای تولید انبوه "رهام" در کشور

آماده‌باش سایپا برای تولید انبوه "رهام" در کشور

26 دی 1398
  • 9

سازندگان مجموعه‌ها و قطعات اصلی پلتفرم SP۱۰۰ در یک گردهمائی، هماهنگی‌های لازم را برای آغاز تولید انبوه خودروی رهام از سال آینده انجام دادند.

سازندگان مجموعه‌ها و قطعات اصلی پلتفرم SP100 گروه خودروسازی سایپا که رهام محصول اصلی آن به شمار می‌رود، در یک گردهمائی، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه این خودرو از سال آینده را به عمل آوردند.

در این گردهمائی که بعدازظهر شنبه، 21 دی ماه برگزار شد، علاوه بر مدیران ارشد سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه این گروه خودروسازی، مدیران‌عامل شرکت‌های قطعه‌ساز و تامین‌کننده، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران ارشد شبکه بانکی کشور که در فرآیندهای تولید محصول جدید سایپا نقش ایفا می‌کنند، حضور داشتند.

در این گردهمائی، نمایشگاهی جانبی هم از خودرو رهام و قطعات مورد نیاز آن برای داخلی‌سازی برگزار شد که شرکت‌کنندگان علاوه بر بازدید از آن، در جریان فراخوان سایپا برای همکاری در تامین قطعات مورد نیاز برای تولید انبوه محصول جدید قرار گرفتند.

2.jpg

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا با تغییر مدیریتی در بهمن 97 با ایجاد یک رویکرد جدید، تحول در کیفیت و کمیت محصولات تولیدی خود را در دستورکار قرار داده و پس از مدیریت بحران ناشی از اعمال دور جدید تحریم‌ها و فشار حداکثری، برنامه‌های توسعه‌ای خود را آغاز کرده است.

سایپا در ماه‌های اخیر با اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات، ضمن کاهش وابستگی زنجیره تامین خود به شرکت‌های خارجی، افزایش سطح داخلی‌سازی محصولات را به شکل عملیاتی دنبال کرده و در همین راستا محوریت زنجیره تامین قطعات محصول جدید خود را روی توان قطعه‌سازان داخلی متمرکز کرده است.

"رهام" محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌رود که تولید انبوه آن از سال آینده آغاز خواهد شد.

سایپا تولید 12 هزار دستگاه از این محصول را برای سال 99 برنامه‌ریزی کرده است. قرار است تیراژ تولید این محصول در سال 1401 به صد هزار دستگاه برسد.

3.jpg

منبع تسنیم


نظرات

  • صمدبلاغی صمدبلاغی (27 دی 1398 ساعت 18:48)

    با سلام و خسته نباشید،متاسفانه هیچ روزنه امیدی درخودرو سازی ایرانی نیست، فرداکه تولیدآغازشد قیمت همین خودروهم بالای 200 میلیون اعلام میکنن!!! با200 میلیون درهمین ادربایجان همسایه میشه بنز 2015 سوارشد!!

  • حسین حسین (27 دی 1398 ساعت 13:02)

    احتمال زیاد یعنی صد در صد همون ساینا با کیفیت پایین میباشد .فقط با کمی تغییر

  • ب   ف ب ف (27 دی 1398 ساعت 11:15)

    تیبا که خوشگلتره مخصوصا تیبا 2

  • مجید ملانوروزی مجید ملانوروزی (27 دی 1398 ساعت 01:01)

    سلام خوش حالم از این که شرکت های خودرو سازی کشورمون تونسته قدمی رو به جلو برداره البته سایپا و دیگر شرکت‌ها زود تر ازاین هم میتونستن این خود رو ها رو تولید کنند و بهتر از این ها هم می‌توانند فقط به شرطی که یکم به جوونهای خلاق کشورمون اعتماد کنند، مانند بحث موشکی و پهباد ها که سپاه بدلیل اعتماد به جوون ها تونسته به این جا برسه. ممنون از این که همچین ماشینی تونستید تولید کنید

  • داریوش احمدی داریوش احمدی (26 دی 1398 ساعت 20:05)

    کیفت همراه با کمیت با نازلترین قیمت قابل رقابت با غرب این یعنی توان مهندسی و مدیریتی یک مجموعه در تولید کالا قیمت ماشین های تولید و کیفیت آنها ابدا قابل رقابت نیست واگذار کنید به بخش خصوصی ......

  • محمد محمد (26 دی 1398 ساعت 18:37)

    باسلام. سایپااگرواقعاراست میگه تعهداتش درقبال فروش فوری هایی که گذاشته و پول ملت بالاکشیده انجام بده. نمی تونن یک رینگ الومینیومی بزنن وماشینارو تحویل ندادن حالا رهام؟؟!! آخه رینگ الومینیومی هم چیزیه که نمیتونن تهیه کنند؟؟!! به نظرم هرکی ثبت نام کنه بایدصبرایوب هم داشته باشه

  • سجاد سجاد (26 دی 1398 ساعت 18:08)

    شما ساینایی ک من برج ۶ ثبتنام کردم رو بدید رهام پیشکش

  • محمد محمد (26 دی 1398 ساعت 15:36)

    خب طاهرش خوب است.
    ولی قیمت ان چند است؟

  • رضايي رضايي (26 دی 1398 ساعت 11:36)

    تركيبي از سمند و تيبا! واقعا خجالت آوره