1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2021 با سیستم محرک هیبریدی + عکس

معرفی نسل جدید تویوتا لندکروزر 2021 با سیستم محرک هیبریدی + عکس

5 بهمن 1398
  • 2

منابع خبری مدعی هستند که شرکت خودروسازی تویوتا به احتمال زیاد تا ماه اوت سال جاری میلادی، نسل جدید تویوتا لندکروزر را به همراه یک سیستم محرک هیبریدی جدید معرفی خواهد کرد.

به دنبال معرفی آخرین نسل از تویوتا لندکروزر در سال 2007 میلادی، این خودروی شاسی بلند در نسل فعلی خود به عنوان یکی از قدیمی ترین خودروهای شاسی بلند فعال در بازار به شمار می رود که در طول این سال ها چندین مرتبه مورد بازنگری در طراحی و امکانات خود قرار گرفته است، ولی این تغییرات هیچوقت جای طراحی و ساخت نسل جدید تویوتا لندکروزر را نخواهد گرفت. حال به دنبال این موضوع، یک نشریه ژاپنی در آخرین گزارش های خود مدعی شده است که شرکت خودروسازی تویوتا نسل جدید "تویوتا لندکروزر" را به عنوان نسل جدید سری 300 در ماه اوت سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد و به لطف استفاده از پلتفرم معروف TNGA-CV برای طراحی و توسعه آن، امکان استفاده و نصب یک سیستم محرک هیبریدی بر روی آن وجود خواهد داشت.

 1.jpg

براساس ادعای نشریه ژاپنی، گفته می شود که شرکت خودروسازی تویوتا قصد استفاده از یک سیستم محرک هیبریدی بر روی نسل جدید تویوتا لندکروزر دارد و احتمالا همان موتوری خواهد بود که در نسخه فعلی لکسوس LS 500h مورد استفاده قرار گرفته است و می تواند خروجی قدرت 299 اسب بخاری در کنار گشتاور 356 نیوتن متری داشته باشد و برای انتقال نیروی خود از یک جعبه دنده انتقال متداول CVT استفاده می کند، این درحالیست که گفته می شود سیستم هیبریدی تویوتا لندکروزر جایگزینی برای پیشرانه محرک هشت سیلندر 4.6 لیتری آن خواهد بود.

 3.jpg

جابجایی به معماری جدید، می تواند به رشد تویوتا لندکروزر شاسی بلند کمک بسیار زیادی کند و اولین آن می تواند کاهش وزن اتومبیل نسبت به گذشته باشد، این درحالیست که پیش بینی می شود فضای کابین بیشتری در اختیار کاربران، بویژه سرنشینان ردیف دوم و سوم این خودرو قرار گیرد. علاوه بر این، تصور می شود که بهبودهای چشمگیری در سایر قسمت های اتومبیل ایجاد شده و همچنین یک سیستم سرگرمی جدید با امکاناتی بسیار بیشتر در اختیار کاربران قرار گیرد و در کنار آن، تویوتا توجه بیشتری بر روی ویژگی های ایمنی اتومبیل و استفاده از فناوری های جدید و آینده صنعت خودروسازی بر روی آن خواهد داشت تا یک شاسی بلند کامل و بی نقص ساخته شود.



نظرات

  • آرام آرام (10 آبان 1400 ساعت 22:22)

    سلام چی میشد شرکت تویوتابه من 30ساله شغل ازاد یه لندکروزر2021 سفید هدیه میدادتا بفروشمش باهاش یه کسب وکاری راه بندازم

  • صدر صدر (5 بهمن 1398 ساعت 16:12)

    تویوتا بهترین ماشین و سرآمد آنها لندکروز است
    حیف که این ماشین خوب را با فیمت بالایی که دارد از ایرانیان دریغ کرده اند و ما را به دنبال پراید و پژو میکشانند
    البته تقصیر از خود ماست که ظرف ۳۰ ثانیه تمام پیت حلبیهای ایران خودرو و سایپا را میخریم متاسقمفانه