1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. عجیب ولی واقعی ؛ ایران خودرو قیمت محصولات خودش را تکذیب می‌کند!

عجیب ولی واقعی ؛ ایران خودرو قیمت محصولات خودش را تکذیب می‌کند!

7 بهمن 1398
  • 3

گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال انتشار اخباری پیرامون افزایش قیمت در یکی از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایگاه خبری ایران‌جیب، واکنش نشان داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در این اطلاعیه‌ ضمن تکذیب هرگونه افزایش قیمت تأکید کرده، قیمت همه محصولات این گروه صنعتی براساس سیاست‌های دولت و مطابق با مصوبات وزارت صمت بوده و ادعا میکند هیچ‌گونه افزایشی در آن اعمال نشده است.

 11.jpg

ولی با مراجعه به سایت ایران خودرو دیزل شاهد این موضوع هستیم که فروش این خودرو با موعد تحویل خرداد 99 و با سود مشارکت "0 درصد" با قیمت جدید فعال می باشد.

سود مشارکت و انصراف صفر درصد یکی از اتفاقات جالب در سیستم فروش خودروسازی داخلی است.

 12.jpg


لازم به ذکر است این خودرو (فوتون دیزل) در بخشنامه مردادماه این شرکت با قیمت 364 میلیون تومان عرضه شده که در بخشنامه بهمن ماه 408 میلیون تومان عنوان شده است.

چندماه گذشته نیز قیمت بسیاری از محصولات ایران خودرو افزایش یافت ولی ایران خودرو آن افزایش قیمت را هم تکذیب کرد و آن را خطای سیستمی نامید.



نظرات

  • محمد محمد (8 بهمن 1398 ساعت 08:33)

    بازیچه قراردادن یک ملت وفشار به آنها، آن هم با کمک خودشان بسیار عجیب است. اما حتی اگر بشر برای عدالت خواهی عمل نکند باز بخشی از تقاص گناهانتان راپس خواهید داد. نهایت عمر مفید انسان برای لذت بردن در بازه زمانی 20تا 30سالگی است با گناه ودروغ کام خود وملت وحتی فرزندانتان را تلخ نکنید

  • F D F D (8 بهمن 1398 ساعت 00:22)

    سلام من در تاریخ مرداد۹۷ یک دستگاه خودرو دنا با تمام امکانات ثبت نام کردم که امسال یعنی آبان ماه ۹۸ تحویل بدهند ولی در دی ماه ۹۸ مابه التفاوت دنا رو گرفتن و فعلا هم تحویل ندادن،
    سال گذشته با ۴۷ میلیون و تمام امکانات ثبت نام کردم ولی امسال قیمت رو دوبرابر و بدون امکانات کرده اند
    و اصلا کسی هم نیست که پیگیری کنیم که چرا با اینکه همه آپشن ها و امکانات دنا رو حذف کرده اند چرا قیمت آن دو برابر شده؟؟؟؟؟و همینطور زمان تحویل خودرو هنوز مشخص نیست!!!؟؟؟

  • جفر جفر (7 بهمن 1398 ساعت 23:43)

    کی به کیه؟مملکت که صاحب نداره نتیجه ش همینه