1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تصویب تخصیص۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خودروسازان!

تصویب تخصیص۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خودروسازان!

10 بهمن 1398
  • 2

نایب رئیس انجمن سازندگان قطعات خودرو، با بیان اینکه شورای پول و اعتبار تخصیص ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به خودروسازان را مصوب کرد،گفت:این تسهیلات اواخر بهمن ماه به دست قطعه سازان خواهد رسید.

سامعی نایب رئیس انجمن سازندگان و قطعات خودرو صبح امروز در یک نشست خبری از نهایی شدن واریز ٥ هزار میلیارد تومان اعتبار به دو خودروساز خبرداد و گفت: این موضوع در شورای پول و اعتبار نهایی شده و اکنون بانک‌های عامل در حال تقسیم کار برای پرداخت این مبالغ هستند.

وی افزود: تا اواخر بهمن این مبلغ به حساب خودروسازان واریز و قطعه سازانی که قرار است از این منابه بهره مند شوند، مشخص شوند و البته زمان بندی و رژیم طلب قطعه سازان مشخص شده و به مرور پرداخت می‌شود و موجودی انبار قطعه سازان برای سال آینده نیز در شرایط بهتری قرار می‌دهد.

سامعی گفت: خودروسازان روزانه 2000تا2500 دستگاه خودرو تولید می‌کنند و تا پایان سال است که قرار است این رقم افزایش یابد؛ به نحوی که سال آتی نیز، این تعداد خودروها افزایش خواهد یافت که نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

منبع مهر


نظرات

  • سعید امینی سعید امینی (11 بهمن 1398 ساعت 10:50)

    بجای حمایت از این آشغال سازان واردات رو بدون تعرفه آزاد کنید تا ملت مظلوم همیشه در صحنه مجبور نباشند آشغال های این هارو به قیمت خونشون بخرند .تا کی قرار به این ملت ظلم بشه و بعد هم همه جا بگید تو این مملکت همه چی گل و بلبل .

  • رضا رضا (11 بهمن 1398 ساعت 03:18)

    چرا باید از بیت المال به صنعت رانتی و انحصاری خودرو کمک بشه با این پول کلی میتونیم شرکت های دانش بنیاد رو جلو ببریم و چندین برابر خودروساز ها اشتغال زایی ایجاد کنیم برای کشور .هرساله به خودرو ساز های کمک های میلیاردی میشه آخر سال هم میگن ورشکسته ایم .