1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی تاتا هریر به عنوان اولین شاسی بلند-کوپه هندی + عکس

معرفی تاتا هریر به عنوان اولین شاسی بلند-کوپه هندی + عکس

19 بهمن 1398
  • 2

اگر گزارش رسانه ها درست باشد، تاتا موتورز اولین خودروساز هندی خواهد بود که با هریر خود یک شاسی بلند-کوپه معرفی می کند.

اکنون یک طراحی ذهنی از هریر کوپه چگونگی ظاهر این خودرو را نشان می دهد.

برندهای خودرویی همچون رنو و اشکودا اکنون عرضه شاسی بلند- کوپه ها در بازارهای جهانی را آغاز کرده اند و در بازار هند، تاتا موتورز نیز هریر کوپه را عرضه خواهد کرد.

تاتا هریر اولین شاسی بلند- کوپه هندی خواهد بود

 tata-harrier-coupe-render.jpg

هریر که با پیش فروش خوبی مواجه شده بود اکنون بهترین گزینه برای تاتا موتورز است تا به یک شاسی بلند- کوپه تبدیل شود. چنان چه در این طراحی ذهنی دیده می شود، دماغه این خودرو تقریبا بی تغییر باقی می ماند در حالی که اصلاحاتی اندک در آن اعمال می شود تا وجه تمایزی با مدل اصلی داشته باشد. تغییرات اصلی در کناره ها و قسمت پشت این خودرو خواهد بود که ظاهر یک کوچه مناسب را برای آن به همراه خواهد داشت.

رینگ های این خودرو بزرگ تر و دارای طراحی متفاوتی خواهند بود و ارتفاع آن از سطح زمین به منظور ایجاد ظاهری اسپرت، کاهش می یابد. خط سقف شیب دار این خودرو در قسمت بالا اصلی ترین هایلات آن خواهد بود.

تاتا موتورز تصمیم دارد چند مدل جدید مبتنی بر پلتفرم Omega-Arc را معرفی کند. در حالی که Gravitas به زودی وارد بازار خواهد شد، هریر کوپه و MPV حداقل تا سال 2022 معرفی نخواهند شد.

06.jpg

 



نظرات

  • حسن اباذرپور حسن اباذرپور (19 بهمن 1398 ساعت 18:20)

    از آنجایی که سانگ یانگ متعلق به تاتا است این خودرو کپی شده تلفیقی از نیو کوراندو و اکتیون است جلو آن از نیو کوراندو وعقب آن اصلاح شده اکتیون است

  • سینا سینا (19 بهمن 1398 ساعت 11:30)

    ای کاش قیمتشم مینوشتین‌.حداقل سایپایها و ایران خودرو ها خجالتی میکشیدند .ننگتان باد.هرروزم میگن زیان ده هستند پراید 20 میلیونی رو هل میدین ب ملت بدبخت 70 میلیون