1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی فورد ترولر TX4 مدل 2020، راحت‌تر و سرسخت‌تر + قیمت

معرفی فورد ترولر TX4 مدل 2020، راحت‌تر و سرسخت‌تر + قیمت

18 بهمن 1398
  • 0

برند فورد ترولر برزیل نسخه جدیدی از آفرودر بدنه روی فریم خود یعنی T4 را معرفی کرد. این خودرو با پسوند TX4 شناخته می‌شود.


اصلی‌ترین تغییر این خودرو نسبت به T4 استفاده از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است. این تغییر در حالی رخ داده که T4 فقط با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. گفته می‌شود این گیربکس برای سواری در هر نوع مسیری طراحی شده و سه حالت درایو، اسپورت و دستی را دارد.

2020-Troller-TX4-Brazil-spec-2.jpg
جدای از گیربکس جدید که ترولر را امیدوار به جذب خریداران جدید کرده، TX4 قفل دیفرانسیل عقب را پذیرا شده است. این سیستم با فشار یک دکمه در کنسول مرکزی بکار گرفته می‌شود. همچنین ترولر TX4 از برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر برای بهبود طراحی ظاهری و توانایی‌های آفرود خود سود می‌برد.

2020-Troller-TX4-Brazil-spec-7.jpg
از جمله این موارد می‌توان به سپرهای فولادی، پله‌های جانبی و محافظ‌ها، اسنورکل، چراغ‌های جلوی خودکار با لامپ‌های بسیار سفید، چراغ‌های محوری LED هلا، لاستیک‌های پیرلی اسکورپیون و… اشاره کرد. ترولر TX4 2020 به‌صورت انحصاری با طرح دو رنگ عرضه شده است. علاوه بر سه رنگ اصلی قهوه‌ای، سبز و نقره‌ای، رنگ آبی هم روی جلوپنجره، کاپوت، سقف، سپرها، درب پشتی، پله‌های جانبی و اسنورکل بکار رفته است.

2020-Troller-TX4-Brazil-spec-5.jpg
کابین هم تغییراتی را تجربه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان صندلی‌های جدید با دوخت های نارنجی و لوگوی TX4 روی پشت‌سری‌ها و طرح نارنجی ورودی‌های هوا را نام برد. تجهیزات استاندارد این آفرود نیز عبارت‌اند از سانروف شیشه‌ای، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کامپیوتر سفری، صندلی‌های عقب تا شونده، هشدار و پانل نصب دستگاه‌های ناوبری آفرود.

این خودرو نیز همانند T4 به سیستم اطلاعات سرگرمی هارمن اسمارت JBL با صفحه لمسی 6.75 اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی و بلوتوث مجهز شده است.

2020-Troller-TX4-Brazil-spec-6.jpg
زیر کاپوت ترولر جدید نیز همان پیشرانه 5 سیلندر 3.2 لیتری توربودیزل دوراتک با قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 470 نیوتون متر قرار گرفته است.


قیمت این خودروی ساخت برزیل از معادل 39120 دلار شروع می‌شود.

منبع پدال


نظرات