1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. دلیل سکوت عجیب نهادهای ناظر بر بازار خودرو چیست؟

دلیل سکوت عجیب نهادهای ناظر بر بازار خودرو چیست؟

19 بهمن 1398
  • 2

علیرغم رشد عجیب قیمت خودرو در بازار، وزارت صمت در مقابل اتفاقات بازار خودرو سکوت کرده و سازمان حمایت هم که گویا به نهادی تشریفاتی تبدیل شده، تمایلی به حوزه نظارت بر بازار خودرو ندارد. واقعا مسئول نظارت بر بازار خودرو کیست و باید یقه چه کسی را گرفت؟

هفته گذشته بازار خودرو با رشد قابل توجهی در قیمت انواع خودروهای داخلی روبه رو شد، به نحوی که رشد قیمت ها از 3 تا 23 میلیون تومان بوده است. در این شرایط باز هم مسئولان نظارت بر بازار سکوت کرده وخبری از سیاست روشن آنها برای مدیریت بازار خودرو آنهم در شب عید نیست.

در حال حاضر مشخص نیست ما با کدام مرجع برای بررسی بازار خودرو طرف هستیم تا چگونگی ساماندهی بازار را از آن جویا شویم. گویا در شرایط پایانی سال که نیاز مردم در خرید کالا از جمله خودرو افزایش پیدا می کند بازار رها شده و کسی هم حاضر به پاسخگویی نیست.

در اینجا باید پرسید، چرا وزارت صنعت در مقابل اتفاقات بازار خودرو سکوت می کند و چرا سازمان حمایت که گویا به نهادی تشریفاتی تبدیل شده تمایلی به حوزه نظارت بر بازار خودرو ندارد و این موضوع را به بخش های دیگری محول می کند.

منبع تسنیم


نظرات

  • مسعود مسعود (19 بهمن 1398 ساعت 18:17)

    سزای گرانفروش نخریدن است . ایکاش مردم با هم متحد میشدند دو هفته هیچ خریدی انجام نمیدادند ، دو هفته صبر کنید ، اینقدر به فکر منفعت طلبی های شخصی نباشید ، قول میدم سر دو هفته نشده قیمتها برمیگرده ، مگه کمپین نخریدن قبلی رو ندید ، بخدا در همه جای دنیا مردم همینکارو میکنند .

  • محمد محمد (19 بهمن 1398 ساعت 15:40)

    سازمان حمایت که داره کارش درست انجام میده .دیگه بهتر از این دولت چه میخواد .شرکت دولتی درامد خوب