درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اگر شورای رقابت راهی پیدا کند که مردم عادی بتواندخودرو را به قیمت کارخانه نه قیمت دلالی بازار از نمایندگی های مجاز خودرو نه از طریق سایت اینترنتی بخرند کار بزرگی کرده است . زیرا یکی از مشکلات مشاهده شده خرید اینترنتی است که فقط عده خاصی می تواند پیش خرید نمایند وسر خریداران عادی همیشه بی کلاه می ماند . واگر اجبار دارند برای خرید باید میلیون ها تومان سهم دلال های خودرو را بدهند واین به مردم عادی خریدار خودرو فشار مضاعف وارد می اورد
شورای رقابت کیلویی چند؟
فرمول و برنامه و نشست و از این حرفا همش کشکه و چرت که تحویل ملت میدین
درد یه چیزیه..اونم اینه که ایرانخودرو و سایپا با این همه تیراژ تولید چرا دارن به صورت محدود میدن بیرون و همشو انبار میکنن..ایا گرونی چند برابری دیگه ای در کاره؟و خیلی آیا و چراهای بی جواب دیگر
الان شما قیمت نمایندگی و بازار رو ببین،خب اختلاف دو برابری وجتد داره،علتش هم تولید بالای شرکت هست و انبار کردن و بیرون دادن و از اونطرف تقاضا برای خودرو نمایندگی بالا میره و خب به دنبالش بازار ازاد هر کی هر قیمتی دلش بخواد میگه،از اونطرف بنزین رفته بالا همه حجوم اوردن به گازی کردن بعدش دوباره یه اختلاف ۳۰ تومنی بین بنزینی و گازی بوجود اومده،خلاصه سرتو درد نیارم