1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدیدترین قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار امروز ۹۸/۱۱/۲۱ + جدول

جدیدترین قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار امروز ۹۸/۱۱/۲۱ + جدول

21 بهمن 1398
  • 1

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو، سمند ال‌ایکس با قیمت 99میلیون تومان، دنا با قیمت 143میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 128 میلیون تومان و پژو پارس با قیمت 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این رانا با قیمت 103میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 103 میلیون تومان،پژو 2008 با قیمت 433 میلیون تومان و سمند EF7 با قیمت 115 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار امروز 1398/11/21 به‌شرح زیر است:

243.jpg

 

منبع تسنیم


نظرات

  • حسن حسن (21 بهمن 1398 ساعت 13:02)

    خواب زمستانی نهادهای ناظر بر بازار خودرو

    ????وزارت صمت با وجود افزایش چشمگیر قیمت خودرو سکوت کرده و سازمان حمایت نیز در حد یک نهاد تشریفاتی عمل می کند و تمایلی به حوزه نظارت بر بازار خودرو ندارد. حال باید پرسید که مسئول این نابسامانی بازار خودرو کیست و باید یقه چه کسی را گرفت؟
    ???? هفته گذشته بازار خودرو شاهد رشد چشمگیر قیمت ها در بازار خودروهای داخلی بود، به نحوی که این بازار بین 3 تا 23 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. این در شرایطی است که مسئولان نظارت بر بازار سکوت کرده اند و هیچ خبری از برنامه ریزی برای مدیریت بازار خودرو در شب عید نیست.
    ????در حال حاضر مشخص نیست ما با کدام مرجع برای بررسی بازار خودرو طرف هستیم تا چگونگی ساماندهی بازار را از آن جویا شویم. گویا در شرایط پایانی سال که نیاز مردم در خرید کالا از جمله خودرو افزایش پیدا می کند بازار رها شده و کسی هم حاضر به پاسخگویی نیست.
    ????اکنون باید از وزارت صمت پرسید که چرا در مقابل اتفاقات بازار خودرو سکوت کرده و چرا سازمان حمایت تمایلی به حوزه نظارت بر بازار خودرو ندارد و به یک نهاد تشریفاتی تبدیل شده و بازار را رها کرده است