1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تعزیرات به انتقاد رئیسی از گرانی خودرو پاسخ داد : دادستانی به نرخ‌گذاری سایت‌های فروش ورود کند

تعزیرات به انتقاد رئیسی از گرانی خودرو پاسخ داد : دادستانی به نرخ‌گذاری سایت‌های فروش ورود کند

25 بهمن 1398
  • 8

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه قیمت‌سازی در سایت‌های فروش، یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو است، گفت: از دادستانی می‌خواهیم به نرخ‌گذاری در این سایت‌ها ورود کند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص نظارت بر افزایش قیمت خودروها گفت: ضابطه‌مند شدن قیمت خودرو از مواردی است که در مورد آن با ریاست دستگاه قضا هم‌نظر هستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت بی‌ضابطه 10 میلیون تومانی به صورت روزانه برخی از انواع خودرو، افزود: سقف قیمتی خودرو باید از سوی مراجع نظارتی تعیین شود تا سازمان تعزیرات بتواند به گرانفروشی در این حوزه رسیدگی کند و آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای قیمت خودرو و همچنین گزارش دستگاه های نظارتی همچون اتحادیه ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل رسیدگی می کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان در مورد قیمت‌گذاری خودرو در سایت های فروش، اظهار داشت: از دادستانی تقاضا می کنیم به نرخ گذاری در سایت های فروش ورود کنند چراکه که قیمت سازی در این سایت ها یکی از دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو است.

منبع تسنیم


نظرات

  • سید سید (1 اسفند 1398 ساعت 13:20)

    باسلام .
    اقای رعیسی همانطور که گفتید برخورد میکنید برخورد کنید دیگه.تا کی مخاین بزارید این افراد سود جو براسب فسادشون بتازن .اخه خدارو خوش نمیاد بخاطر این خودرو های بی کفایتی که از رو اجبار و چه بسا بخاطر معیشت و گذروندن زندگی روز مره با این قیمتهای فضایی چطور اخه میشه عدل داشته باشید و این افراد راحت بکارشون بپردازن.لطفا رسیدگی کنید

  • سلیمی سلیمی (26 بهمن 1398 ساعت 12:26)

    با سلام به نظر بنده و مردم عزیز و قدرشناس کشورمان، تنها جایی که نیاز است قوه قضائیه ورود و نظارت نماید دو خودرو ساز کشور یعنی ایران خودرو و سایپا است که اگر نظارت دقیق و منصفانه ای انجام شود معلوم می شود که عامل اصلی گرانی خودرو همین ها هستند نه دلال و نه فضای مجازی و نه کس دیگری، الان توجه کنید وقتی به آنها گفته می شود کمبود تولید و توزیع خودرو به بازار داریم با دلیل قاطع می گویند نه!!! و می گویند ما روزانه چند هزار تولید داریم اما وقتی به فروش آنها نگاه می کنید می بینید بصورت قطره چکانی و با وعده واریز پول از مشتری و تحویل خودرو در سال 1400 یا مثلا بهمن99، واقعا این ظلم به ملت است و هر کس در مقابل این ظلم سکوت کند مسلمان نیست.9641

  • مشتری نگین خودرو(رنو) مشتری نگین خودرو(رنو) (26 بهمن 1398 ساعت 08:10)

    اقای تعزیرات یک ساله پرونده شکایت مشتریان نگین خودرو(نماینده رنو) تو ادارات شما خاک میخوره. جون مادرتون به داد مردمی برسید که گرفتار سیستم شما هستن. مردم توپ نیستیم که پاسمون بدید به همدیگه(دادستانی و ....)
    صد میلیون صد میلیون از مردم بیچاره گرفتن الان دو سال گذشته. نه جواب میدن نه شما کمکون می کنید. چیکار کنیم ما؟!! به کی بگیم دیگه؟!!

  • Bahram Bahram (26 بهمن 1398 ساعت 00:24)

    آقای رئیسی عزیز از شما انتظار بیشتری داشتیم که جلو این مافیای خودرو بخصوص سایپا را بگیرین

  • ساسان ساسان (25 بهمن 1398 ساعت 21:58)

    واقعا متاسفم....جواب واحد نظارت بر قیمت به رییس قوه!!!اینهمه سال و واحد های اداری باعناوین مدیر کل کل کل چیکار میکنین؟؟حتما فساد اینجوری جمع میشه..خدا حفظت کنه سیدعزیزتوباشی کنار اقاجان..یه مجلس خوب هم به امیدخدا ردیف کنیم ..راه اسانتر میشه

  • عارفی عارفی (25 بهمن 1398 ساعت 21:08)

    اگر قانون و دستگاه‌های قضایی بر بازار، فرقی نمی‌کند بازار خودرو و یا نان مردم، کمی نظارت داشت و فقط کمی از قانون را اجرا می‌کردند که امروز شاهد اعمال و رفتار افسارگسیخته ی بازاریان و سرمایه دارها نبودیم.... چه سیاستیه که طرف یک‌شبه قیمت خودرو را چند ده میلیون بیشتر نرخ گذاری کرده و آنرا رسماً در رسانه اعلام می‌کند، نشان از آن دارد که با خاطر جمع دارد این کاررا می‌کند که از نظر مردم، عدل و انصاف و قانون و مجریان قانون و قانون گذاران، همگی زیر سوال می‌روند که چرا کسی جلودار خودرو ساز و یا وارد کننده و یا بنک دار نیست..... اما واقعا چرا اینقدر با جان و مال و روح و روان مردم برای «نان» بازی می‌کنند؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سپهدار نیکروی سپهدار نیکروی (25 بهمن 1398 ساعت 19:33)

    برادران عزیز تعزیرات خدا قوت .
    محض رضای خدا به خاطر این مردم خوب و همیشه در صحنه خودتون ورود کنید وزارت صنعت خود عامل گرانی خودروست .نهادی غیر از دولت باید بر خرید و فروش خودرو نظارت کند .به خدا قسم حق این مردم نیست مردمی که اینهمه حامی نظام و ولایت هست در تمام دنیا مردم ایران بی نظیر هستند.

  • سورنا سورنا (25 بهمن 1398 ساعت 10:20)

    مشکل مسئولین مملکت از خرد تا کلان نداشتن عرضه برای مقابله با رانت پردازان است چون رانت خوار زیاد داریم.