1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پرفروش‌ترین خودروهای برقی آمریکا در سال ۲۰۱۹ + عکس

معرفی پرفروش‌ترین خودروهای برقی آمریکا در سال ۲۰۱۹ + عکس

27 بهمن 1398
  • 0

بر اساس تازه‌ترین رده بندی که در وب‌سایت cleantechnica منتشر شده است، تسلا مدل ۳ همچنان توانسته با جلب نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان در جایگاه نخست این رده‌بندی جای بگیرد و بعد از آن مدل ایکس این برند آمریکایی، در هر دو سال متوالی در رتبه دوم قرار بگیرد.

نکته جالب توجه آن است که تسلا مدل S در سال ۲۰۱۸ در رتبه سوم قرار داشته ولی در سال ۲۰۱۹ به رتبه پنجم این رده بندی تنزل پیدا کرده و جای خود را به شورولت بولت داده است.

Tesla-Model-3-1.jpg

نیسان لیف نیز که یکی دیگر از خودروهای محبوب و پرطرفدار برقی در جهان به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۹ با یک پله تنزل نسبت به سال قبل از آن، از رتبه پنجم جدول به ششم رسیده است.

این در حالی است که آئودی ‌ای ترون توانسته در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار بهتری نسبت به ۲۰۱۸ برای خود رقم بزند و از صفر درصد میزان فروش خود را به ۵۳۶۹ دستگاه در بازار آمریکا برساند و از یکی از رقبای اصلی خود، فولکس واگن‌ای گلف، جلو بزند.

36.jpg

تسلا موتورز که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگ‌ترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و امثال آنها محسوب می‌شود.

چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتا بالایی دارند، توانسته است سهم قابل‌توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشد.



نظرات