1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. سایت Car.ir؛ منتخب برترین سایت خبری در سال 1398

سایت Car.ir؛ منتخب برترین سایت خبری در سال 1398

بهترین سایت خبری سال 98؛ به انتخاب جشنواره وب و موبایل
26 بهمن 1398
  • 3

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران روز گذشته پس از معرفی برترین سایت ها و اپلیکیشن های موبایل در حوزه های مختلف به کار خود پایان داد.

این جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی کرده و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

علاوه بر بخش منتخبین داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان برترین های مردمی برگزار می‌شود، وبسایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می شود. در این بخش محبوب‌ترین وبسایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رای مردمی انتخاب می‌شود.

در پایان اختتامیه دوازدهمین دوره این جشنواره، وب سایت car.ir با افتخار به عنوان برترین وبسایت خبری و خبرگزاری در هر دو بخش داوری و برترین های مردمی انتخاب شد که بدون شک این مهم بدون همراهی و لطف شما مخاطبین گرامی اتفاق نمی افتاد.

iwmf.jpg

کسب این عنوان بدون شک موجب افزایش سطح انتظارات از مجموعه CAR.IR خواهد شد.

بنابراین ما اعضای خانواده car.ir زین پس با درک بار سنگین این مسئولیت، به پاس قدردانی از الطاف بی کران مخاطبین، با روحیه و انگیزه ای مضاعف به کار و تلاش برای جلب رضایت بیشتر ایشان و اعتلای هرچه بیشتر وبسایت خواهیم پرداخت.



نظرات

  • aidosiqekaxu aidosiqekaxu (11 فروردین 1399 ساعت 06:39)

    http://mewkid.net/when-is-xaxlop/ - Buy Amoxil Online Amoxicillin 500mg pyd.tnwh.car.ir.uqf.eo http://mewkid.net/when-is-xaxlop/

  • مجید مجید (26 بهمن 1398 ساعت 17:35)

    سلام
    تو رو خدا این همه تبلیغات تو صفحات سایت رو پاک و حذف کنید اگه نظر ما براتون مهمه، و یه بروزرسانی تو فیلدها و عناوین اصلی و بخش گزارش های تصویری بدید و حداقل بخاطر سال نویی هم شده یه تغییر پارتیشن بندی انجام بدید و از عنوان بندی و رنگ بندی و قالب بندی بهتری استفاده کنید، ممنون

  • محمدحسین شاکر محمدحسین شاکر (26 بهمن 1398 ساعت 15:15)

    تبریک میگم...! شما بهترینید...
    فقط لطفا تعداد ویدیوهارو بیشتر کنید...! و اون جدول کذایی رو هم بزارین تو سایت