1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رندری جذاب از نسل جدید رنو تندر 90

رندری جذاب از نسل جدید رنو تندر 90

رندری جذاب از نسل جدید رنو تندر 90 + تصاویر
27 بهمن 1398
  • 1

نسل فعلی داچیا/رنو لوگان از سال 2012 تاکنون در حال تولید بوده و نسل اول آن نیز به مدت 8 سال در بازار حضور داشته است.

1.Dacia-Logan.jpg

چند وقتی است که می‌دانیم سومین نسل این خودرو در راه بوده و اخیراً هم تصاویر جاسوسی آن در غرب اروپا منتشر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که رنو به دنبال معرفی محصول ارزان‌قیمت خود در آینده‌ای نزدیک است. از آنجایی که تاکنون فقط نسخه پروتوتایپ لوگان جدید دیده شده بنابراین در ماه‌های آینده به‌صورت رسمی شاهد پرده‌برداری از این سدان رومانیایی خواهیم بود.

2021-dacia-logan-spy-2.jpg

ما حدس می‌زنیم جدیدترین نسل لوگان در نمایشگاه پاریس امسال معرفی خواهد شد و شاید تا آن زمان نسخه‌هایی از این خودرو با پوشش‌های استتاری کمتر در خیابان‌ها رؤیت شوند.

3.jpg

علیرغم وجود پوشش‌های استتاری کامل واضح است که لوگان جدید از زبان طراحی متمایزی نسبت به نسل پیشین خود استفاده خواهد کرد. این خودرو خیلی دگرگون نخواهد شد اما چندین عناصر طراحی متفاوت در پروفایل آن وجود خواهد داشت.

همچنین به سختی می‌توان گفت نمای جلوی خودرو چه شکلی خواهد داشت اما طراحان وب‌سایت Kolesa رندری جالب از این خودرو را منتشر کرده‌اند. در واقع این رندر طراحی جذابی از لوگان را ارائه می‌کند و شاید طراحی پروفایل و چراغ‌های عقب آن تا حد زیادی مشابه نمونه تولیدی باشد. البته چراغ‌های عقب کوچک‌تر از نمونه‌های نسل فعلی خواهند بود.

4.jpg

در بحث طراحی داخلی باید گفت کابین نمونه رؤیت شده پوشیده شده بود و بنابراین تغییراتی در این بخش هم رخ خواهد داد. داچیا/رنو لوگان 2021 طبق شنیده‌ها از نسخه ساده‌تر پلتفرم CMF-B رنو استفاده خواهد کرد و شاید نسخه هیبریدی آن نیز تولید شود. در آینده نسخه‌های هیبریدی ملایم لوگان جدید هم تولید خواهد شد.

5.jpg

منبع پدال


نظرات

  • علی علی (27 بهمن 1398 ساعت 12:21)

    نامردا.....طرحش رو از روی روهام سایپا !!!!!!! دزدیدن!