1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رئیس سازمان حمایت درباره تعهدات یک خودروساز وعده داد

رئیس سازمان حمایت درباره تعهدات یک خودروساز وعده داد

وعده توخالی رئیس سازمان حمایت درباره تعهدات یک خودروساز
28 بهمن 1398
  • 2

عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وعده داد که در حداقل زمان ممکن خودروهای جایگزین از طریق طرح کلید به کلید به خریداران شرکت سایپادیزل تحویل داده می‌شود.تعدادی از مشتریان سایپادیزل در تحویل گرفتن خودروهای خود با مشکل مواجه شده‌اند.

تابش اظهار کرد: شرکت سایپادیزل در تحویل هزار و ۷۱۷ دستگاه خودرو سنگین که قرار بوده در سال ۱۳۹۶ تحویل داده شود تاخیر داشته است.

البته حدود ۱۰۰ یا ۱۵۰ نفر از خرید این خودروها انصراف دادند، اما در مورد بقیه، کارها در حال انجام است.وی با بیان اینکه مقرر شده از طرح کلید به کلید برای ایفای تعهد این شرکت استفاده شود، گفت: فعلا شرکت سایپادیزل در حال تامین خودروها است، البته احتمال دارد خودرو جایگزین به مشتریان تحویل داده شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) همچنین با بیان اینکه اخیرا خودروهای جدید قیمت‌گذاری شده و مسائل بانکی این طرح هم حل شده است، وعده داد که در حداقل زمان برای تحویل این خودروها به مشتریان فراخوان داده خواهد شد.به گفته این مقام مسوول، طرح کلید به کلید طرحی است که در آن ۵۰ درصد از هزینه را دولت پرداخت می‌کند، ۳۰ درصد به‌صورت تسهیلات است و ۲۰ درصد را مصرف‌کننده پرداخت می‌کند و شرایط بهتری برای خریداران فراهم خواهد شد.

تابش همچنین خاطرنشان کرد که ایفای این تعهد برای وزارت صمت اولویت دارد، چراکه خریداران با این خودروها مخارج زندگی خود را تامین می‌کنند؛ بنابراین سازمان حمایت و مقام عالی وزارت به دنبال این است که در حداقل زمان و با اولویت نسبت به تامین این دستگاه‌ها اقدام کنند.

منبع ایسنا


نظرات

  • علی حاجی علی حاجی (29 بهمن 1398 ساعت 02:35)

    سلام ما که چشممان به در سایپا دیزل خشک شد کو همت بلند از مسئولین که همت وار اقدام نمایید وبه این رانندگان بیابان امداد رساندند یک ایرانی زمانی سربلند است مسئولی که در راس امور است فکری به غیر از سربلندی کشورش نبا شدو مافیایی که خودرو سازان را احاطه کرده از بین ببرد

  • مشتری نگین خودرو(رنو) مشتری نگین خودرو(رنو) (28 بهمن 1398 ساعت 13:55)

    یک نفر به داد مشتریان بیچاره و بی پناه نگین خودرو ایرسا(نماینده رنو) برسه که صد میلیون دادن و دو ساله نه از ماشین خبری هست نه از شرکت نگین خودرو. اقای سازمان حمایت , سازمان صمت , تعزیرات , اقای روحانی هیچکاره, اقای رییسی مدعی و ... که دو ساله شکایت مردم بینوا را هیچی حساب نمی کنین و فقط از بیت المال حقوق میگیرین کی به داد مردم میرسین پس؟!!!