درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ایران خودرو این پلت فرم سمندو بیخیال نمیشه که البته خود سمند رو پلت فرم ۴۰۵ بنا شده که مال ۱۹۸۸ بود، البته از حق نگذریم روی این ماشین جدیدش گلگیرای عقبم یه حجمی دادن، بزن شله
داشبوردشم که اصلا با روح روانت بازی میکنه
حالا قیمت چقدر برای یه ۴۰۵ مدل ۲۰۲۰؟ بالای ۳۰۰
اقای روحانی خودت هم راضی هستی فرزندت این ماشین های ایران خودرو رو سوار بشه
این ماشین 93 درصد قطعاتش خارجی شاید ۷ درصدش داخلی باشه بعدشم اصلا ارزش خرید نداره ..در ضمن محصول ایرا خودرو از فناوری ۲۰ سال پیش اروپا استفاده کرده واقعا فقط میشود گفت برای صنعت کشورمان باید متاسف باشیم
این ماشین از تکنولوژی ۱۲ سال پیش ماشین های اروپایی استفاده می کنه فقط LED های عقبش فرق داره ????????????????
سلام، این خودروها برا پولدارها هست من پراید 70میلیونی نمیتونم بخرم، شب روز میدوم هشتم گروه نهم هست مبارک خودتون باشه
ما پراید نمیتونیم بخریم این که دیگه سهله????????????
لطفا مشخصات موتور را اطلاع رسانی کنید بویزه اکتان سوخت
آقاي روحاني پرايد 10 ميليوني را رساند به 65 ميليون واي به روز ملت ايران اما در جامعه غربي / عربي و ... و غيرمسلمان ماشين لوكس را با كمترين قيمت سوار مي شوند ما همچنان در يك دور باطل قرار گرفته ايم در سايه بركات آقاي روحاني و تيم مجرب و مافيايي شان !!! علي بركه الله
رونمایی خودروهای جدید خودروسازان در پاستور 30-11-98
پس از اثبات ناتوانی سهوی یا عمدی خودروسازان داخلی در کنترل قیمت خودرو در بازار انحصاری، راه اندازی شو روم ویژه در پاستور، به نظر یک مانور ایزایی نمایشی از سوی دو خودروساز با همکاری وزیر محترم صنعت است که به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام در شکست انحصار بازار توسط هیات محترم دولت، طرح ریزی و اجرا شده است. وگرنه اولا اتاق پژو 301 یا سیتروئن سی 4 با موتور موجود روی محصولاتی نظیر سمند، قطعا نمی تواند چیزی بسیار فراتر از خود سمند باشد، دوم اینکه بعید بنظر می رسد ایران خودرو یا سایپا آمادگی راه اندازی خط تولید اتاق این دو خودرو را داشته باشند چرا که اگر این خودروسازان می توانستند در طول 2 سال تحریمی، خط تولید یک اتاق جدید را طراحی و راه اندازی کنند، چرا در طول سالهای متمادی غیر تحریمی نتوانستند بجز تغییر چراغ، اندک ابتکاری در اتاق خودروهای ماندگار کشور بخرج بدهند؟ از سوی دیگر نگرانیهای جدی در خصوص ارزبری این محصولات وجود دارد. زمانیکه خودروسازان عظام برای ساخت خودرویی نظیر پراید به حدود 1500 دلار واردات ارزی نیاز داشته، برای این خودروها واردات ارزی چه میزانی خواهد بود؟
تو چندوقته چقدمحصول جدید رونمایی شد اما تولید نشد
اینهمه محصول جدید اماپراید 20ملیونی حلبی شده 60ملیون تازهبدون آپشن زه!!!!!!!!!!!!!!!!
این ماشین چقدر با ارزش شده که باید رئیس جمهور بیاید باید اونو افتتاح کنه.
به چه درد میخوره نسل کارگر اگر 2بارمتولد بشن نمیتونن یه پراید 500کیلویی بخرن ای کاش ایران اصلا ماشین درست نمیکرد
طراحی زیبا ....ولی کیفیت؟
به نظر خودرو های زیبایی میان
البته اگر کیفیتشون هم زیبا باشه و با قیمت فرانجومی به فروش نرسن :/
پس چرا دنده ماشینه اتومات نیست!!!!