1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جایگاه‌های عرضه سوخت روزانه ضدعفونی می‌شود

جایگاه‌های عرضه سوخت روزانه ضدعفونی می‌شود

25 اسفند 1398
  • 0

جایگاه‌های عرضه سوخت به‌ویژه در مناطق پرخطر کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، روزانه ضدعفونی می‌شود. این در شرایطی است که نام جایگاه های سوخت در کنار بیمارستان ها و سوپرمارکت ها به عنوان اصلی ترین مراکر شیوع کرونا هستند.

هفته گذشته بود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دستورالعملی را صادر کرد که طی آن راهکارهای مقابله با کرونا آروده شده بود.

بر اساس این دستور العمل، جایگاه های سوخت موظف شدند تا تمهیدات لازم مانند قراردادن دستکش یکبار مصرف و یاسوختگیری توسط اپراتور را فراهم کنند.

در ادامه این مسیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده که پیرو دستورعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اطلاعیه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی مراجعان و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت بعضی از مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌ویژه در استان‌های پرخطر مرتب و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود به‌منظور حفظ سلامت عموم مردم، رانندگان و کارکنان جایگاه‌ها و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، همه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه سوخت موظفند سوختگیری را به دست خود انجام دهند، در غیر این صورت دستکش و مواد ضدعفونی در دسترس رانندگان برای سوخت‌گیری قرار دهند.

منبع ایرنا


نظرات