1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی تویوتا هایلوکس بلک بایسون ادیشن، محصولی متمایز از والد + عکس

معرفی تویوتا هایلوکس بلک بایسون ادیشن، محصولی متمایز از والد + عکس

3 فروردین 1399
  • 0

والد اینترنشنال کاری با تویوتا هایلوکس کرده که این پیکاپ مشهور ژاپنی به یکی از متمایزترین خودروهای کلاس بدل شده است. این خودرو که اسپورت لاین بلک بایسون ادیشن نام گرفته کاملاً آماده‌ی حمله به مسیرهای خشن می‌باشد.


هایلوکس والد کاملاً تیره‌رنگ و عصبی بوده که دلیل آن تغییرات گسترده در خودرو همچون اضافه شدن بچه گلگیرها، لاستیک‌های بزرگ، کاپوت متمایز و… می‌باشد.

wald-toyota-hilux-black-bison-6.jpg
کیت بدنه پهن والد نیز 55 میلی‌متر بر پهنای خودرو افزوده و چراغ‌های LED اضافی نیز باعث بهبود میدان دید راننده در شب می‌شوند.


از دیگر ویژگی‌های پیکاپ والد می‌توان بال عقب روی سقف، سپر جلوی سفارشی، گارد مخصوص در جلو، اسپویلر درب پشتی و خروجی اگزوز جانبی اشاره کرد. رینگ‌های جارت 1PC نیز با ابعاد 20 اینچی در دسترس هستند هرچند می‌توان رینگ‌های 22 اینچی را نیز سفارش داد.

wald-toyota-hilux-black-bison-3.jpg
چراغ‌های جلوی LED در اسپویلر سقف از طراحی آشنایی برخوردار شده‌اند زیرا قبلاً آن‌ها را در محصولات دیگر والد همچون سوزوکی جیمنی بلک بایسون دیده‌ایم.


اما آیا این خشن‌ترین و گیراترین محصول تیون شده از نسل هشتم تویوتا هایلوکس می‌باشد؟ شاید این‌طور نباشد زیرا قبلاً محصولات تیون شده دیگری را دیده‌ایم که کاملاً جذاب هستند. حتی یکی از نسخه‌های تیون شده هایلوکس از نظر عمق غوطه‌وری در آب می‌تواند هایلوکس والد را پشت سر بگذارد.

wald-toyota-hilux-black-bison-8.jpg

wald-toyota-hilux-black-bison-9.jpg

منبع پدال


نظرات