درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اینهم از آن وارداتی هاست اما از نوع خاص خودش , کاش پول داشتند و این کار را میکردند یارو ماشین را قسطی خریده دوباره وام میگیره بزک کنه خوب اینهم همان با سیلی سرخ نگه داشتن صورته
این که چیز معمولیه رینگ بخوای بخری باید کلیه هاتو بفروشی چه برسه اسپرت
با سلام
ما در مملکتمون متاسفانه هر چیزی که وارد بشه علمش باهاش وارد نمی شه مثلا همین اسمهایی که برده شد همشون در زمینه کیت بدنه کار می کنند بدون اینکه بدونند این قطعات چه تاثیری رو ایرودینامیک ماشین می زاره و یا مصرف سوخت و یا .... چون علمی کار نمی شه مثلا ممکنه موتور تقویت بشه در اصل تعویض بشه با نمونه قویتر ولی کیت بدنه همخوان با اون موتور وجود نداره متاسفانه چون بازار دست یه عده ادم تحصیل کرده در زمینه ایرودینامیک و.. نیست دست یه مشت ادم معمولیه که از این راه خوب دارند پول در میارند واسه قطعه ای که بیشترین ضرر رو برای ماشین داره تا سود و من این اسنها رو تیونینگ نمی زارم چون اون در اصل علم خیلی پیشرفته هست که شرکتهای کله گنده دنیا با کلی هزینه تحقیق داند روش کار می کنند
یه نکته ای دیگه اون بنده خدایی که 18 میلیون خرج تجهیزات آفرود fj کرده بود خواستم بگم برادر من شما برو مهارت خودت رو ببر بالا این ماشین در حالت استاندارد از دیوار راست هم بالا می ره حالا شما نمی تونی بری به علت پایین بودن مهارتته
از نظر من خیلیا چون پولدارن شدن عشق ماشین!... ولی خیلیا که عشق ماشینن پولدار نیستن صرفا وعشقشون حتی فقط یه پرایده!!!...منمکه اصلا همون پرایدم ندارم!