1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پولستار پرسپت، یک ولوو پیشرفته + عکس

معرفی پولستار پرسپت، یک ولوو پیشرفته + عکس

21 فروردین 1399
  • 0

زیربرند نوپا و تازه تاسیس پولستار محصول تازه‌ای را معرفی نموده که مستقیما خودرو آمریکایی و تمام برقی تسلا مدل s را نشانه رفته است. پرسپت (Precept) که علاوه بر مشخصات فنی فوق‌العاده، طراحی منحصر به فردی دارد از موتور برقی و سیستم خودران بهره برده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

 15.jpg

عرضه این محصول از آن جهت برای شرکت ولوو مهم است که بازار خودروهای برقی هر روز در اثر تقاضای خریداران جدید داغ و داغ تر‌ می‌شود. پرسپت نیز فارغ از مشخصه های فنی، خودرویی است زیبا که مهمترین شاخصه ظاهری آن تناسباتِ درست و دقیق در طراحی بدنه و کابین است. چیزی که امروزه حرف اول را در جلب نظر مشتریان و رسانه ها و موفقیت در بازار می‌زند.

مرور مقالاتی که در نشریات مختلف خودرویی دیده می‌شود، به این نکته اذعان دارد که خودرو پولِستار پرسپت یکی از خاصترین، زیباترین، متناسب‌ترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها را برای یک سدان فست‌بک برقی ارائه می‌کند. پرسپت خودرویی است که توانسته تحسین اکثریت منتقدان، رسانه های خودرویی و طراحان خودرو را به همراه داشته باشد.

 17.jpg

آن طور که مجله اتوموتور اسپرت آلمان نوشته، سادگی توام با نوگرایی در فرم پردازی بدنه پرسِپت با انچه در بسیاری از خودروهای برقی اینروزها می‌بینیم تفاوتی فاحش دارد.

مجله اتو اند دیزاین هم خودرو پیشرفته پرسپت را ایده‌ای جسورانه در طراحی دانسته که در آن به لطف پرداخت دقیق جزییات، حجم پردازی مدرن و استفاده از خطوط ساده و سطوح روان، ظاهری به دور از پیچیدگی اما جذاب دارد.

این خودرو سومین محصول شرکت پولستار بعد از کوپه هیبریدی ۱ و سدان کراس ۲ است.

 20.jpg

19.jpg

16.jpg

منبع هفت صبح


نظرات