درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خب الان داره راست میگه،مردم بودجه خرید ندارن سایپا باید گاری چهار چرخ هم بسازه برای اونایی بودجشون زیر ۳۰ ملیونه
تفاوت پراید با تیبا چیه چه فرقی دارن
الان میتونید یه تیبا رو۸۰ به مردم بندازید ولی پرایدو نمیتونید
هرچند پراید ماشین محکمی نیست لااقل قشر ضعیف میتونن به عنوان تاکسی کرایه کشی کنن وداخل شهر ازش استفاده کنن فقط باید کیفیت ساخت پراید و بالا ببرن و چند سالی بودن پراید و تمدید کنن لطفا به فکر قشر ضعیف جامعه هم باشید
با دست پس میزنید وبا پا پیش میکشید . خود کرده را تدبیر نیست و بیفکری هنوز ادامه دارد . حداقل به پراید حق تردد جاده ای ندهید
واردات خودرو باید با عوارض منصافنه مثلا 10% آزاد شود- بخصوص خودروهای رازن قیمت و دست دوم- تا این بازار سیاه خودرو برچیده شود.
چهل سال انحصار و پاین دهد دولت.
اگر ترش از خخروج ارز دارند، میتوان پیشنهاد واردات از بدون خروج ارز باشد یعنی وادرت کننده از منابع خارجی ارز، اقدام وادرات خودرو کند، به صورت تشویقی (مانند عوارض 10% و کمتر)انتقال ارز ورود خودروی ارازن و باکیفیت و دست دم آزاد شود، آن قت بهب یند این خودروهای تابوت مرگ ایرانی و بزار سیاه برچیده میشود یانه.
اگر بخواهند میتوانند به این روند چهل ساله انحصار خودروی داخلی پایان دهند و جان و مال و ثروت ملی از گزند مصرف بالا بنزین نجات دهند. فقط یک دولت و مجلس مردمی میخواهد!