درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
باورم نمیشه که هیئت تحریریه این تحلیل بالا رو تو سایتشون قرار داده باشه ، باید دست کسی که اون تحلیل های اول رو نوشته به عنوان کارشناسی که به زوایای اصلی صنعت خودرو مسلط بوده و نشان از بررسی های دقیق ایشون از اخبار مربوط به صنعت خودرو داره ،بوسید
سلام پس دوباره خودرو می خواهد
قیمت بر بالا؟؟!!!!!!
من هنوز نمیفهمم که چرا شرط ۱۸ ماه عدم ثبت نام خودرو در نظر گرفته شده. یعنی حداکثر زمان مستهلک شدن خودروهای داخلی ۱۸ ماه هست؟
چرا وقتی این همه تقاضا توسط دلالان برای خریددبا نرخ کارخونه هست نمیان و شرط مثلا ۴ یا ۵ سال عدم خرید خودرو نمیذارن؟ که مصرف کننده ی واقعی بتونه ثبت نام کنه.
الان همه میدونن که خانواده هایی که توان مالی دارن بنام خود و فرزندان و مادر و پدر و ... خودرو ثبت نام میکنن. چرا جلوگیری نمیشه که هر حانواده فقط یک خودرو بتونه در ۵ سال ثبت نان کنه؟ با توجه به ابنکه کنترل چنین شرط هایی بسادگی امکان پذیره
قرار بود با حذف شورای رقابت قیمت بازار به کارخونه نزدیک بشه اما برعکس شد کارخانه همپای قیمت افسارگسیخته بازار بالا اومد و سود رو به جیب اونایی که قرار بود بریزه ریخت
کاش یه روزی ***** از ایران گم می شد لااقل کم تر می شد
با سلام
به نظر من کمپانی ها باید تسهیلات بلندمدت( تقسیط وام ۹۰ساله )واپشنهای مختلف رابرای انواع و اقسام اتومبیلها داشته باشند.باتشکرواحترام
تسهیلات رو چقدر ببرن بالا وقتی هروقت اراده کردن قیمت ماشین رو بردن بالا این خودروسازها
حاشیه و متن بازار دست خودشونه
همین شب عید گرون کردن بسه دیگه به خدا مردم رو له کردید
دقیقا سال گذشته بودکه دائم تیترمیزدی وازازادسازی قیمت خودرو دم میزدی ومزایای اون برای مصرف کننده که تونظرات کاربران همه ازسوءاستفاده یه عده ازاین روندمیگفتندولی پاتونوتویه کفش کرده بودیدونظرات کارشناسان بی سوادروبه رخ مردم میکشیدید.حالا که دیدیدخودروسازان ودلالها لیاقت ازادی درعمل ندارندوفقط توفکرجیب خودشونندبه این نتیجه رسیدیدکه این کارباعث اشفتگی بیشتربازارخودرومیشه؟!