1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کمپانی بی‌ام‌و از محصول جدیدش آنلاین رونمایی کرد

کمپانی بی‌ام‌و از محصول جدیدش آنلاین رونمایی کرد

28 فروردین 1399
  • 1

بی‌ام‌و سری ۴ مدل ۲۰۲۰ در ماه ژوئن رونمایی آنلاین خواهد شد؛ درحالی‌که قرار بود این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ رونمایی شود که اکنون لغو شده است.
نسل دوم سری ۴ به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و محدودیت مجامع عمومی و سفر، طی مراسمی که در ماه ژوئن برگزار می‌شود به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد این کوپه دو در به روز شده دارای طراحی بدنه‌ای بسیار شبیه به کانسپت مدل 4 است که قبلا معرفی شده بود و شامل جلوپنجره دو بخشی بزرگ نیز می‌شود.

زمانی که این جلوپنجره برای اولین بار در کانسپت مدل4 معرفی شد، Domagoj Dukec، مدیر طراحی برند بی‌ام‌و اظهار کرد: این نسخه مطمئن و کلاسیکی برای یک ویژگی نمادین بود که ظاهری نمایی از ظاهر تاثیرگذار سری 4 را فراهم ساخته بود.

bmw_concept4_056.jpg

هم چنین به نظر می‌رسد این خودرو دارای عناصری اسپرت‌تر همچون دریچه‌های جلو و عقب تهاجمی‌تر به منظور تفاوت با سدان سری 3 است.

زمانی که سری 4 عرضه شود در سه سبک بدنه کوپه، گرن کوپه و کانورتیبل ارائه می‌شود.احتمالا بی‌ام‌و سری 4 را با طیفی از نیرومحرکه‌ها و آپشن هیبریدی شارژی ارائه خواهد کرد.

همچنین گمان می‌رود به تدریج سری 4 شامل نسخه‌ای تمام برقی و مبتنی بر کانسپت i4 نیز باشد.



نظرات

  • Farzad Farzad (29 فروردین 1399 ساعت 08:49)

    پولش ندارم وگرنه حتما میخریدم ش تست میکردم میگفتم بهتون چه ماشینی ه خوبه یا بده تا در خدمت ب خلق بتونم کاری کرده باشم????????????