1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت شورلت کوروت C8 جدید در بازار افزایش یافت + عکس

قیمت شورلت کوروت C8 جدید در بازار افزایش یافت + عکس

30 فروردین 1399
  • 0

هر وقتی که یک خودروی اسپورت یا سوپرکار جذاب و خبرساز وارد بازار می‌شود قطعاً اولین نمونه‌های آن در بازار با قیمت‌های بالاتری عرضه خواهند شد و این موضوع درباره‌ی شورولت کوروت استینگری 2020 هم صدق می‌کند.


یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های کوروت جدید قیمت پایه 59995 دلاری آن است هرچند قیمت متوسط کوروت های فروخته شده به مشتریان حدود 80 هزار دلار بوده است. با این وجود کوروت هنوز هم خودروی با ارزشی است.

 2.jpg

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گوید چندین دستگاه کوروت C8 کارکرده در سایت‌های فروش با قیمت فراتر از 100 هزار دلار به چشم می‌خورند. گران‌ترین مدل عرضه شده در بازار قیمت 159880 دلاری دارد. این خودرو دارای پکیج Z51 پرفورمنس و گروه تجهیزات 3LT بوده و از رنگ سفید و نوارهای مسابقه‌ای مشکی و تریم فیبر کربن در اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و بال عقب سود می‌برد. این خودرو تنها 16 کیلومتر کار کرده است.

 3.jpg

اگرچه تعدادی از کوروت های کارکرده توسط نمایندگی‌های به فروش می‌رسند اما برخی فروشندگان شخصی هم خودروی خود را در وب‌سایت‌ها آگهی کرده‌اند.


گران‌ترین مدل شخصی در فلوریدا بوده و از همان مشخصات خودروی ذکر شده برخوردار است. فروشنده می‌گوید این خودرو قیمت پایه 92 هزار دلاری داشته و کارکرد 1448 کیلومتری دارد. این خودرو هم‌اکنون با قیمت 127 هزار دلاری عرضه شده است.

 4.jpg


اگرچه مطمئنیم تعدادی از مالکان کوروت 2020 احتمالاً خودروی خود را پس از تحویل خواهند فروخت اما حدس می‌زنیم اکثر آن‌ها به دنبال استفاده از وضعیت موجود درباره کوروت جدید بوده و می‌خواهند خودروی خود را با قیمت بالاتری بفروشند. انتظار می‌رود قیمت مدل‌های کارکرده این خودرو با عرضه کوروت 2021 کاهش یابد.

منبع پدال


نظرات