1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. امروز، آخرین روز اجرای محدودیت تردد بین استانی + جزئیات

امروز، آخرین روز اجرای محدودیت تردد بین استانی + جزئیات

31 فروردین 1399
  • 0

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد بین‌استانی تا پایان فروردین است و منتظر ابلاغ جدید هستیم.


سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین بوده است؛ بر این اساس منتظر ابلاغ بعدی هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: وضعیت ترافیک در ورودی کلانشهر‌های کشور به خصوص تهران با شروع کار واحد‌های صنفی و ترافیک همراه است.

وی گفت: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره نیمه‌سنگین و پرحجم است؛ همچنین جاده مخصوص کرج نیز ترافیکی نیمه‌سنگین و پرحجم دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: ترافیک در محور‌های پاکدشت و شهریار به سمت تهران پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با توجه به اینکه مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است، به پیش‌بینی هواشناسی اشاره کرد و گفت: بارش در استان‌های غربی، مرکزی و بخشی از کشور تا ساعاتی دیگر داریم. در استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و برخی از استان‌های غربی شاهد آغاز بارش‌ها هستیم؛ با توجه به لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌کنیم که سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز رعایت شود.



نظرات