1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش فوری خودروسازان در سال 99 آغاز می‌شود

فروش فوری خودروسازان در سال 99 آغاز می‌شود

20 اردیبهشت 1399
  • 13

شنیده ها حاکی از صدور مجوز فروش فوری محصولات خودروسازان داخلی برای افزایش عرضه و کاهش قیمت در بازار در روزهای آینده دارد. بر همین اساس به گفته کارشناسان بازار خودرو با اجرای برنامه های فروش فوری و افزایش عرضه،‌ حباب قیمت های کاذب در بازار از بین خواهد رفت.

درحال حاضر قیمت کارخانه ای و بازار محصولات اختلاف فاحشی دارد که در این میان دلالان توانسته اند با جوسازی و دروغ پردازی درباره افزایش 50 درصدی قیمت کارخانه ای، سودهای نجومی نصیب خود کنند.

کارشناسان بازار خودرو یکی از عوامل در افزایش اخیر قیمت در بازار خودرو را آغاز نشدن فرآیند شماره گذاری خودروهای صفر کارخانه ای می دانند که در روزهای آینده و رفع این مانع،‌ عرضه خودرو به بازار افزایش چشمگیری خواهد یافت.

به نظر می رسد، در شرایط فعلی عدم اعتماد به سودجویان بازار و صبر پیشه کردن برای اجرای برنامه های فروش کارخانه ای مسیر مطمئن تری برای خودرودار شدن مشتریان است. از سویی دیگر آغاز شماره گذاری خودروها و افزایش عرضه کاهش قیمت بازار را به دنبال خواهد داشت.



نظرات

  • صدیقه صدیقه (8 خرداد 1399 ساعت 07:13)

    کسانی که پلاک خودروفرسوده دارن پلاکدار حساب میشن؟

  • امیر امیر (30 اردیبهشت 1399 ساعت 00:04)

    چرا نمیشه ازسایت خرید کنم؟ دائما داشتم سایت رو چک میکردم اما اصلا گزینه های خرید فعال نشد. خیلی هم جستجو کردم اما کسی پستی مرتبط با خرید امسال نگذاشته بود. خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید. من به ماشین نیاز دارم و پولم به بازار ازاد نمیرسه. بار اولی هم هست که میخوام ثبت نام کنم خیلی میترسم این یک هفته تموم شه و سرم بی کلاه بمونه

  • مهندس مهندس (22 اردیبهشت 1399 ساعت 02:12)

    برای چی دوساله که این خودروسازان دائم میخواهند قیمتهای کارخونه رو نزدیک به بازار به مردم قالب کنند? برای چی به دروغ همش میگن که ما در حال ضرر هستیم؟ مقصر وزارت صمت وکسانی هستند که خودروسازان را همراهی میکنند.چرا قبلا این حرفها نبد؟ این خودروسازان که دارند پول خودرو راپیش پیش ونقد ازمردم میگیرند.این خودروهای بی کیفیت مگه چند برای کارخونه درمیاد .برای چی این قیمتها باید غیر منصفانه تعیین بشه؟ کجای دنیا اینجوری قیمت را حاشیه بازار تعیین میکنند؟با مردم اینجوری تا نکنید.چرا قه قضائیه وارد عمل نمیشه؟ چرا سازمان بازرسی کاری نمیکنه؟

  • ق    ب ق ب (21 اردیبهشت 1399 ساعت 17:53)

    خودروهای سایپا بهترند در کل

  • نسیم نسیم (21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:50)

    فقط یک مورد را نام ببرید که تا حالا قیمت خودرو از سال گذشته اش کمتر شده باشه. صبر کنند که صد ملیون بشه صد و پنجاه میلیون؟
    وقتی پراید شد 50 میلیون هم گفتن صبر کنید کمتر میشه

  • رامین رامین (20 اردیبهشت 1399 ساعت 23:50)

    منتظریم ببینیم چیکار میکنن!!!!

  • یک ایرانی دلسوز یک ایرانی دلسوز (20 اردیبهشت 1399 ساعت 23:03)

    با سلام تا کی میخواهیم دلیل باورم برای جنسی که تو این مملکت تولید میشه و گرانش میکنند فلان چیز گران شده به خاطر مثلا شب عید یا کرون یا دلار ......... خسته نشدید از بس چرت و پرت تحویل مردم میدهید بابا دلار بوده حدود 7 تومن حالا 15000 تومان به 10 00 تومان رسید به کجا میخواهیم برسیم با این قیمت‌ها توی کدام اقتصاد و دین و مذهب آمده ماشین هاچ بک گرانتر از صندوق دار باشه از دور خارج میشه گران میشه و ماشاا خیلی چیزهایی دیگه هست که میدون برویم اصلاح کنیم چیزی پایان عمر نمونده وقتی مردم بگن طرف خدا رحمتش بکن یک کاری تو این مملکت اساسی کردمن که بیکار شدم مدیران دارند کیف میکنن و زندگی خدا از شمانگذرد بیچاره کردید منو امثال من خیلی زیادن آون دنیا از شما نمیگذرم

  • امیرفاتحی امیرفاتحی (20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:30)

    خرید نکنید تا ارزان شود

  • الم الم (20 اردیبهشت 1399 ساعت 15:02)

    درس اول اتومبیل حباب دارد بیکاری حباب ندارد سکه حباب دارد دستمزدها حباب ندارد ارز حباب دارد امرار معاش حباب ندارد

  • سامان سامان (20 اردیبهشت 1399 ساعت 13:57)

    کار خوبی میکنن اینطوری مردم عادی مثل من میتونن حداقل به صورت اقساطی با این وضع قیمت خودرو خرید کنن از هیچی که بهتره کمپین نخریدن ماشینم به درد آدمای بی فکرو بی مسولیت میخوره که برای آیندشون هیچ برنامه ای ندارن فقط نشستن خونه پا کولر الکی نظر مهندسی شده میدن خبر ندارن عمرشون داره هدر میره

  • سعید رحمتی سعید رحمتی (20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:52)

    هیچ اعتمادی به خودرو سازها نیست . درسال 96 خودرو ساندرو خریداری که تاکنون تحویل نداده اند

    وطن وطن (21 اردیبهشت 1399 ساعت 19:01)

    خيانت در بدنه صنايع خودرو عجين شده است
    اگر خيانت نباشد اين صنايع از پايه لق است براي تأمين درصد بگيرها ، پشت پرده ها ، دولت مردها كه دست در اين گراني دارند اين روند گراني ادامه مي يابد تا جايي كه پرايد به قيمت بنــــز برسد .
    خيانتي كه دولت با انحصار / عدم مجازات گران فروشان و رانت خواران حمايت ميكند.
    واي به روزي كه بگندد نمك

    علی علی (24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:52)

    باسمه تعالی
    آقایان مسئولین از خدا بترسید گروه 4درصدی پدر مردم دراوردند چرا این همه خیانت البته گاهی می گویند مردم مقصرند به ادمهای صادق رای نمی دهند به ادمهای که بحث هوسبازی وولنگاری راه می اندازد رای می دهند به هر صورت ما ملت اشتباه کردیم ایا شما فردای قیامت را قبول ندارید از خدا نمی ترسید خیال کردید همه مثل شما وضعشان خوبه از شهدا خجالت بکشید حرف رهبر گوش بدید حرفهای رهبر برعکس انجام ندید ایران در صنایع دفاعی این همه پیشرفت کرد چون تو کارشان اخلاص بود چهار درصدی نبود ولی این خوردرو سازان چکار می کنند فردای قیامتی هم هست اه مردم شمارا می گیرید به خودتان بیاد.