درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
باسلام وعرض خسته نباشید تنظیم هرکالایی تابع عرضه وتقاضاس بازورویاراههای دیگری تنظیم بازارکاذب اس فلذااگرکارخانه های خودروسازی توان تولسد 5الی10درصدنیازروتامین کنند بازارکاذب ازبین میرود باتوجه به اینکه خودروسازا توان تمامی نیاز مصرف کننده راندارند ناچاراازمحل واردات خودروبازارتامین کنندودرخصوص فروش نباید خریدارپسند خودرادراختیارخودروسازقراردهدخودروسازهادرهرزمان بایدخودروبروبارعایت استانداردجهان ببازارعرضه کند وازهمه مهمترتهدات کمی وکیفی وزمان تحویل رارعایت کند وخودروهایی که ضریب ایمنی کمی داشته وباعث جان هزاران انسان میشود ولوبازارطالب داشته باشد ازرده تولید خارج کند خودروهای تولیدی فعلی تلفاتش بیشترازکروناس ازدست اندرکاران این موضوع اعم ازفنی وغیرفنی بررسی اجمالی نموده ونگذارند هرخودرویی تولیدشود
این محصول جدید حساب نمیشه برای سایپا چون مال چین است و سایپا می خواد تولیدش کند کارخانه ای که عرضه نداره خودش خودروی جدید تولید کند و خودروهای چینی رو میاره مونتاژ میکنه و میده به مردمش چه خودروسازیست با تولید برلیانس H330 سایپا توهین میکنه به مردم ایران چرا چون ما عرضه نداریم به وسیله عقل خودمون یه خودروی جدید و درست حسابی تولید کنیم و بدیم به مردم خودمون و باید حتما حتما خودروهای بنجل چینی رو بیاریم و تولیدشون کنیم و بدیم به مردم یعنی خودمون عقل نداریم که خودرو طراحی کنیم
عجب اشتباهی کردم ساندرو نوشتم ! یعنی احتمال فروش بوگاتی تو ایران از تحویل ساندرو بیشتره .
همه رو جمع کردن گرون بشه دوباره تولید کنند