1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جدیدی از نسل ب‌ام‌و M4 2021 لو رفت

تصاویر جدیدی از نسل ب‌ام‌و M4 2021 لو رفت

18 خرداد 1399
  • 0

درست چند روز پس از معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری 4، تصاویر نسل جدید M4 نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

BMW-M4-2021.jpg
هنوز مشخص نیست که این تصویر کجا ثبت شده اما در آن می‌توانیم نسل جدید M4 با رنگ بدنه خاکستری گان متال را ببینیم. برجسته‌ترین جنبه‌ی این خودرو نمای جلوی آن است که پذیرای جلوپنجره‌ی بزرگی شده است. درحالی‌که نسخه‌های سطح پایین‌تر سری 4 جدید از جلوپنجره‌ای با طراحی سه‌بعدی و پیچیده استفاده می‌کنند، جلوپنجره‌ی M4 جدید دارای میله‌های افقی ساده‌تر است.

در تصویر بعدی می‌توانیم سپر پرفورمنس را ببینیم. شایان ذکر است جلوپنجره‌ی کلیوی شکل این خودرو اندکی نازک‌تر از جلوپنجره‌ی سایر مدل‌هاست.

BMW-M3.jpg

BMW-M4-2.jpg
جدای از جلوپنجره، این خودرو دارای همان چراغ‌های زاویه‌دار و ورودی‌های هوای مشکی است. بخش بیرونی سپر نسبتاً ساده است هرچند عنصر طراحی عمودی وجود دارد که شاید مجرای خنک‌کننده ترمز یا یک تکه پلاستیک ساده باشد.

دیگر جنبه‌ی جالب این خودروی اسپورت کاپوت آن است که ظاهراً دارای دو فرو رفتگی مشابه می‌باشد.

3.jpg
جدای از طراحی ما می‌دانیم نسل جدید ب‌ام‌و M4 دارای همان پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی S58 بکار رفته در شاسی بلندهای X3 M و X4 M خواهد بود. این پیشرانه در حالت استاندارد قدرت 473 اسبی و در نسخه کامپتیشن خروجی 503 اسب بخاری دارد. این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد اما همانند M5 و M8 رانندگان می‌توانند حالت دیفرانسیل عقب را نیز انتخاب کنند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به‌صورت استاندارد در دسترس خواهد بود اما برخی نسخه‌ها با گیربکس دستی هم عرضه خواهند شد.

2021-BMW-M4-G82-photoshopt-front.jpg

منبع پدال


نظرات