درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
چقدر به مردم حرف دروغ تحویل میدین
شماها دیگه درست بشو نیستین
حزب پرچم که میگن شمایید
الان قدرت دست خودروسازهاست شدین مدافع ظلم اونا به مردم
چند بار خودروسازها گرون کردن چقدر بلا سر مردم آوردن
امیدوارم روزی خدا انتقام آه مردم رو از ظالمین بگیره
استغفرالله
تو ایران ورانت بازی
مگه میشه مگه داریم
عمرا محاله
به تاریخ ثابت شده
منظوراز احسن الخالقین فقط وفقط ایرانی هست وخلاص
دلیل این فاصله قیمتی این است که شورای رقابت در مقابل تولیدکننده، "بیش از حد جانب مصرف کننده را میگیرد؟؟!" پس دلیلش افرادی که با روش های مختلف خودرو ها رو دپو کردن و اخبار صدا و سیما نشون داد نبود... دلیلش تعداد خودروهای تولید شده در مقایسه با نیاز بازار نبود ... دلیلش خودروهای دپو شده کف پارکینگ های خودروساز ها به دلیل به قول خودشون "نقص قطعه " نبود ...لطفا شمایی که نظرات آقای جعفرپور رو منتشر میکنید از ایشون بپرسید "حد مجاز" گرفتن جانب طبقه متوسط و ضعیفی که مصرف کننده های محصولات ایرانخودر و سایپا که تامین کننده های بازار انحصاری خودروهای قابل خرید برای این اقشار هستن چقدره ؟؟مردمی که حتی استطاعت همین قیمت های فعلی رو ندارن و یا با مشقت تامین میکنن... یک بار هم که یک نهاد و رئیسش طرف مردم ایستاده اینطوری دربارش حرف میزنه این آقا
این جمله خیلی جالب بود. واقعا آدم می مونه چی بگه
اگر قیمتها به حاشیه بازار نزدیکتر و تولید سودآور شود، کمک جدی به رشد قطعه سازی در داخل کشور و سرمایه گذاری در صنعت خودرو و ارتقای روزافزون خودروها از نظر کیفی و کمی خواهد شد.
جای اینکه قیمت های بازار رو بیارن پایین .... میگه قیمت کارخونه برسه به بازار.
قیمت بازار ک همینجور میخواد بره بالا
رانت در جاهای مختلف کشور داره مشاهده میشه ،این دو مونتاژ کار خودروهای از رده خارج جهانی،رانت نداشته باشن؟؟رانت دارن اما نامحسوس ولی از دید خداوند هیچ جنبده ای پنهان نیست،خواه این پست منتشر بشه یا نشه،خود حقیقت هست