از کدام خودروسازهای وطنی مشتریان بیشترین رضایتمندی را دارند؟

29 خرداد 13998:02
2 دقیقه


از کدام خودروسازهای وطنی مشتریان بیشترین رضایتمندی را دارند؟

 

 به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌عنوان مرجع بررسی فنی پرونده‌های خودرویی به نمایندگی از وزارت صمت و صنعت استان‌ها، گروه صنعتی ایران خودرو، ردیف نخست جدول رده‌بندی بیشترین افزایش رضایت مشتریان درباره نحوه رسیدگی به پرونده‌ها را کسب کرد.

 این خودروساز توانست با افزایش بیش از ۳۸ درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ را کسب کرده و در ردیف نخست جدول رده‌بندی جای بگیرد. 

 نتایج کسب شده بیانگر جهت‌گیری‌های کلان ایران خودرو در ارتباط با  امور مشتریان و برنامه‌ریزی‌های جامع با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان با همکاری در حوزه‌های فروش‌،‌ کیفیت، حقوقی،‌ خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ارتباط با مشتری است.  

حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۹، حل و فصل درخواست‌ها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم  و با اجرای برنامه‌های توسعه ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در اولین فرصت به درخواست مشتریان پاسخ رضایت بخشی دهد. 

این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت دنبال می‌شود.

 

 

 

 

اخبار اقتصادی
ایران خودرو
نظرات کاربران
برهان
برهان
5 تیر 1399
هر دو عملکرد خوبی دارن به خاطر اینکه نام ایران رو در جدول موفقیت در فروش خودرو به بالاترین جایگاه در جهان رسوندن. اخه تو دنیا هیچ شرکتی نتونسته ماشین هاشو به این راحتی حتی یک سال بعد از گرفتن پول تحویل بده .... که تازه همونم تحویل نمی ده. شرکت های خارجی همه انگشت به دهان متحیر این استعداد هر روز گروهی از کارشناسان خود را راهی ایران می کنند تا شاید بتوانند انها هم با الگو برداری از این دو غول صنعت خودرو سازی شرایط فروش خودرو در کشورشان را از التماس برای فروش به قرعه کشی برای خرید تبدیل کنند.