به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بهعنوان مرجع بررسی فنی پروندههای خودرویی به نمایندگی از وزارت صمت و صنعت استانها، گروه صنعتی ایران خودرو، ردیف نخست جدول ردهبندی بیشترین افزایش رضایت مشتریان درباره نحوه رسیدگی به پروندهها را کسب کرد.
این خودروساز توانست با افزایش بیش از ۳۸ درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ را کسب کرده و در ردیف نخست جدول ردهبندی جای بگیرد.
نتایج کسب شده بیانگر جهتگیریهای کلان ایران خودرو در ارتباط با امور مشتریان و برنامهریزیهای جامع با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان با همکاری در حوزههای فروش، کیفیت، حقوقی، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ارتباط با مشتری است.
حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۹، حل و فصل درخواستها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم و با اجرای برنامههای توسعه ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در اولین فرصت به درخواست مشتریان پاسخ رضایت بخشی دهد.
این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت دنبال میشود.