1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ۲۰ درصد از ظرفیت متقاضیان طرح فروش فوق العاده سایپا خالی ماند

۲۰ درصد از ظرفیت متقاضیان طرح فروش فوق العاده سایپا خالی ماند

4 تیر 1399
  • 5

 

به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا علیرغم حجم استقبال و ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده تنها خودرو ۸۰ درصد اقدام به تکمیل‌ وجه کردند و ۲۰ درصد یا وجه لازم را نداشتند یا به هر دلیل دیگر نتواستند مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند؛ همچنین مشتریان ذخیره جایگزین شدند و به آن‌ها برای واریز وجه اطلاع‌رسانی شد. با اینحال از مجموع منتخبین قرعه کشی و نفرات رزرو  تنها ۸۰ درصد از ظرفیت در نظر گرفته شده توانستند تکمیل وجه کنند و ۲۰ درصد ظرفیت خالی بدون متقاضی باقی ماند .

 مجید باقری در نشست خبری این گروه خودروسازی، در رابطه با درصد عدم تکمیل‌وجه مشتریان قطعی منتخب در طرح فروش فوق العاده و به دنبال آن جایگزین شدن منتخبان از لیست ذخیره و همچنین مهلت واریز مشتریان جایگزین شده از لیست رزروی‌ها، گفت: همانطور که اعلام شد، یک میلیون نفر  ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر قطعی منتخب قرعه‌کشی بودند و ۱۰ درصد هم ظرفیت رزرو در نظر گرفته شد. اما نکته جالب اینجاست که علیرغم این حجم استقبال و ثبت‌نام، ۸۰ درصد اقدام به تکمیل‌وجه کردند. 

ضمن اینکه مهلت اولیه واریز یکبار دیگر با توجه به تعطیلات رسمی هفته گذشته و مشکلات بانکی تمدید شد اما آن ۲۰ درصد یا وجه لازم را نداشتند یا به هر دلیل دیگر نتواستند مبلغ علی‌الحساب را واریز کنند؛ لذا مشتریان ذخیره جایگزین شدند و به آن‌ها برای واریز وجه اطلاع‌رسانی شده است. 

همچنین ایشان اضافه نمودند که ظرفیت باقی مانده از این طرح فروش فوق العاده به طرح های آینده سایپا در فروش فوق العاده اضافه خواهد شد در نتیجه فروش بعدی با ظرفیت بیشتری اجرا خواهد شد .

ایشان در ادامه صحبت های خود تاکید داشتند که روش های فروش محصولات سایپا بر پایه روش قرعه کشی فعلا ادامه خواهد داشت تا در آینده روشهای متنوع و جدیدی به این روش اضافه خواهد شد .

 

 

 

 



نظرات

  • ببتا ببتا (18 تیر 1399 ساعت 08:49)

    اگه خالیه چرا به ما پیام ندادن برای واریزوجه؟نفس کشیدنتونم با دروغه

  • عبدالله عبدالله (5 تیر 1399 ساعت 10:26)

    لطفاً خودتان مسخره کنید. ملت بازیچه نیستند

  • مجید مجید (5 تیر 1399 ساعت 08:37)

    شرایط جدید واسه خریدارکی اعلام میشه..

  • Ali Ali (4 تیر 1399 ساعت 16:02)

    به ما که ندادن نه ایران خودرو نه سایپا هیچکدوم حتی تو رزرو هم در نیومد

  • ابوالفضل جهانشیری ابوالفضل جهانشیری (4 تیر 1399 ساعت 13:56)

    من به ماشین خیلی نیاز
    داشتم