1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. محصول جدید منصوری معرفی شد؛ فورد GT غرق در فیبر کربن + تصاویر

محصول جدید منصوری معرفی شد؛ فورد GT غرق در فیبر کربن + تصاویر

14 تیر 1399
  • 1

 

 منصوری Le Mansory یک کیت دگرگون کننده چشمگیر برای فورد GT است. منصوری که به خاطر کیت‌های بدنه جنجالی خود شناخته می‌شود تنها سه دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.
mansory-ford-gt-le-mansory-3.jpg
البته دگرگونی این فورد GT فقط به یک کیت بدنه جدید محدود نمی‌شود. منصوری سیستم مدیریت پیشرانه را نیز ارتقا داده و نیروگاه این خودرو هم‌اکنون قدرت ۷۰۰ اسبی و گشتاور ۸۴۰ نیوتون متری دارد. در مقام مقایسه باید گفت نسخه استاندارد GT خروجی ۶۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۴۶ نیوتون متری را در اختیار راننده می‌گذارد. این تیونر می‌گوید قدرت بیشتر و آئرودینامیک بهتر باعث شده‌اند حداکثر سرعت فورد GT از ۳۴۸ به ۳۵۴ کیلومتر در ساعت افزایش یابد.
mansory-ford-gt-le-mansory-6.jpg
تمامی پانل‌های بدنه تغییر یافته از جنس فیبر کربن هستند و گلگیرهای پهن‌تر نیز باعث شده‌اند پهنای خودرو ۵ سانتی‌متر افزایش یابد. طراحی بدنه دارای زوایای تیز زیادی بوده اما هنوز هم پروفایل کلی فورد GT مدرن را حفظ کرده است. منصوری پیش از این پروژه‌های زیادی را معرفی کرده اما ما حس می‌کنیم این فورد GT بهترین پروژه‌اش نیست.
mansory-ford-gt-le-mansory-7.jpg
این سوپرکار دارای رنگی سفارشی با نام بلوریون ریس است. برای جذابیت بصری بیشتر منصوری از طرح خاص فیبر کربن استفاده کرده است. همچنین الگوی پرچم شطرنجی در برخی بخش‌ها همچون روی گلگیرها و بال بزرگ عقب دیده می‌شوند. به جای دو خروجی اگزوز استاندارد نیز سه خروجی خودنمایی می‌کنند.
mansory-ford-gt-le-mansory-11.jpg
از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلوی LED جدید اشاره کرد. له منصوری از رینگ‌های فورج کاری شده ۲۱ اینچی و لاستیک‌های کانتیننتال اسپورت کانتکت ۶ استفاده می‌کند.
mansory-ford-gt-le-mansory-9.jpg
mansory-ford-gt-le-mansory-10.jpg
 
 
 
 
 
 

 

 
منبع پدال


نظرات

  • Siamak Siamak (14 تیر 1399 ساعت 09:10)

    چقد شبیه تیباس از روو‌ما کپی کردن چرا شکایت نمیکنین پس خخخخخخ